grubasek

niedziela, 18 października 2020

Igielnik 2

 Witajcie!

Tak spodobał mi się igielnik w słoiczku(propozycja warsztatowa Marty), że postanowiłam popełnić drugi.

Jedyny motyw, jaki codziennie kołacze mi się po głowie to....dynia!

Do roboty potrzebny słoiczek, gąbka do zmywania, glina, farby, woski, tusze: biąły i czarny, wyciski z masy i dodatki typu sizal, chrobotek.

Tworzenie trwało 2 dni, bo glina niestety musi wyschnąć:-D

Tak dynia wyglądała dziś rano:


A teraz zdjęcia nocne, które pokażą dyńkę ze wszystkich stron :-D








Dyńkę zgłaszam na wyzwania:

W Szufladzie TUTAJ


W Zielonych kotach TUTAJ



Powiem, że jestem bardzo zadowolona z tej pracy i myślę o kolejnej:-D

Buziaki!

20 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana słoiczkiem i tym jak go zrobiłaś, dawno nie widziałam tak pięknej pracy. Elfik jest cudowny, mam słabość do takowych. Cały igielnik jest niesamowicie pomyslowy i zrobiony z wielkim artyzmem.😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki igielnik to ja widze po raz pierwszy, świetna jest ta dynia Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale SUPER! Ale SUPER! Ale SUPER! Ale SUPER!Coś fantastycznego

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny. Dynia jak żywa, a ten elfik jest po prostu boski

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia jest boski, dynia domek wyszła rewelacyjnie!!!Powodzenia w konkursie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny jest!!!!!!!!!!!!!!!!! brawo Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  7. pochwalę po raz któryś, cudo, rewelacyjny pomysł i zarazem świetna dekoracja mistrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny igielnik Ewuniu.:) Nie jestem zbytnią fanką dyń, ale Twoja mnie urzekła, a do tego ten śpiący maluszek... Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny!!! Jestem oczarowana tą dyńką :) pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo dynia jak prawdziwa! Cudowny igielnik, zachwycam sie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow, ale cudo! Fantastyczny jest! Jak dynia z zaczarowanego ogrodu lub dyniowy domek wróżki :)). Bardzo podoba mi się jego klimat! Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie, naprawdę niebanalna praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny igielnik! Mega czad! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewcia, jestem zauroczona tą dyńkà. Jest cudowna 😍

    OdpowiedzUsuń