grubasek

wtorek, 19 maja 2015

Wracałam przed chwilką z pracy

i....widząc kątem oka rudoróżowy zachód słońca, przypomniałam sobie o fotkach Jadzi. Wspaniale móc obserwować i kontemplować codziennie otaczającą przyrodę. Ja na codzień tego zazwyczaj nie dostrzegam. Niby nie mam czasu. A może moja wrażliwość nie już taka jak dawniej? Tak chciałam stanąć, wysiąść z auta i cyknąć fotkę. Kiepski pomysł na drodze szybkiego ruchu, było_minęło....

Nic dziś już nie zrobię, a kilka prac leży i kwiczy.

Wczoraj machnęłam dla kumpeli taki zestawik-składaczek:perły swarovski i srebro. Powiem Wam, że ładnie się to prezentuje na osobie:-D


najbardziej chciałabym się dorwać do papierów, stempli, karteczek...
Ale to chyba dopiero weekend.

Za oknem leje deszcz. Lubię, gdy pada, a ja sobie siedzę w ciepłum, suchym domciu.....


buziam!


23 komentarze:

  1. O jeeeejku! Piękny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. komplecik piękny tak jak i ta piosenka

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplecik delikatny i szykowny:) Z pewnością na właścicielce prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ha ha- tak- różowy, ale to taki bardzo delikatny róż- nawet ja bym założyła:-D

      Usuń
  5. Świetny komplecik. Bardzo ładnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżutki super , na wyjście świetne , pozdrawiam Dusia [ droga szybkiego ruchu , może następnym razem wjedź w boczną } będzie bezpieczniej

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplecik skromny, ale elegancki :) ja lubię zachwycać się przyrodą, szczególnie ostatnio - jak wszystko się rozwija, rozkwita... coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny komplet!!!! PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to wykonanie Brackiej- kocham deszcz, każdą jego kroplę, w której zaklęte są małe światy, gdy spojrzeć pod światło nieba... A komplecik piękny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy komplecik, skromny, ale ma czar! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie proste, skromne rozwiązania :) Fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękno tkwi w prostocie :-) śliczny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nie lubię różu to ten komplecik mnie oczarował, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie wiem czemu, ale ostatnio jakoś czuje wstręt do papierków, nie mam cierpliwości i wszystko mi jakieś koślawe wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tez popaduje :-/

    a komplecik uroczy

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja zatrzymuję co chwilę mojego starego " Mietka" i robię zdjęcia ( nawet komórką), bo krajobrazy są wyjątkowe...

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik taki elegancik :).

    U mnie rano lało jakby oberwanie chmury było, a za chwilę słoneczko. Teraz zaś jest duży wiatr ale cały czas jest ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny, delikatny komplecik !

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny elegancki komplecik..

    OdpowiedzUsuń