grubasek

sobota, 2 maja 2015

Przyjechałam! uzupełniam!

Dziewuszki kochane! Wybaczcie, że jako organizatorka nie umieściłam 1 maja wpisu, ale wyjechałam a wcześniej nie dało rady......

Moja paczka od Violi jest po prostu cudna, ale z tego, co widziałam, Wasze też!:-D

Zdjęcia zapożyczone z bloga Violi, od której dostałam to:





 




  
Ode mnie poleciało to









 W przepiśniku Violi znalazalm bardzo fajne- łatwe przepisy, które na pewno wypróbuję:-)

aaaa...jeszcze dodam, że to mój pierwszy przepiśnik i pierwszy kuchenny wianek- jak Wam się podobają?

Dosyłajcie zdjęcia- większość już mam - to zrobię jutro podsumowanie.

Buziam sobotnio!





17 komentarzy:

  1. łooo same cudowności, przepiśnik i ta brązowa bransoletka z filiżanką cudne, niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne! piękne piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh ale piękne krzyżyki dostałaś!

    Twoja karteczka mi się BARDZO podoba (chyba wiadomo czemu? ;)) Wianek i przepiśnik też wyszły Ci cudne... no i super pomysł z tymi słoiczkami :) co tam napakowałaś do środka? ;) herbatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. herbatka, lubczyk suszony- z działki taty, grzyby suszone- moje własne, uzbierane i lentilki;-)

      Usuń
  4. Piękne prezenciki, aale to u Violi już pisałam. Teraz dopatrzyłam się tych super słoiczków z zawartością , a i masz już komplet kawowo - herbaciany, jak chciałaś.)
    Pozdrawiam majówkowo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak- mam komplecik! Cudne te Wasze obrazeczki! Przesyłam majówkowe pozdrowienia!

      Usuń
  5. Piękna wymianka :) i krzyżyki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności otrzymałaś i równe cudowności posłałaś. Ja już nie nadążam za wymianami, ale uwielbiam podglądać Wasze podarki :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne rzeczy tu widzę! :)
    Wymianka w 100% udana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda wymianka superowa w 100% udana wspaniałe rzeczy dostałam. Jeszcze raz Ewka dziękuję! A ja dzisiaj bawię się laleczkami czyli stempelkami od Ciebie może uda mi sie jutro coś pokazać :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy ♥ Wszystko jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty uszykowałyście. Wymianka udana tak jak i moja.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. No dobrze, że już przyjechałaś, bo same śliczności tutaj pokazujesz!! Aż mnie ślinka naszła na te ciasteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. to powiadasz, że w słoiczkach to "herbatki" .... ale że takie pięciopalczaste? ;-DDD

    OdpowiedzUsuń