grubasek

środa, 13 maja 2015

a propos urodzinek...

Niedawno urodzinki obchodziła Bożenka. Prawdopodobnie dziś ukaże się post z naszymi prezencikami. Nie wiem, jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać:-D

Ja tylko tak w skrócie pokażę, co wysłałam.

Po raz pierwszy zrobiłam zegarek z agatami:-)


Po raz pierwszy zrobiła album! W szale tuszowania aż odpadła gąbeczka. Niestety daleko mu do doskonałości, dlatego Bożenka ma obiecany lepszy, jak się rozkręcę:-)












I cała paczuszka


Mam nadzieję, że się spodobała!

Dziś urodzinki TERESKI!!! Wszystkiego najlepszego!!! Również czekamy na relację!

I uwaga!!! Zbliżają się urodzinki Ranyi i Kinii- zaczynamy działać, bo czasu już niezbyt dużo!

Chciałam Was serdecznie zaprosić do zabawy karteczkowej- motyw magia- brakuje nam co najmniej 1 osoby do pary! banerek prawy górny róg- zapraszam!!!

Buziam wieczornie!




20 komentarzy:

  1. No ja tam nie wiem gdzie są te niedoskonałości, album jest cudny Ewka. A biżutki super, zegarek świetny:) Nic tylko zazdrościć prezencików. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No przepiękne wytwory, się koleżanka rozkręca. Pozdrawiam wieczornie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś, właśnie przed chwilą byłam u Tereski na blogu i oczom nie mogłam uwierzyć, album zrobiłaś! Jaki piękny, brawo! Ale zaszalałaś, rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jest Bożenki akurat, a drugi Tereski pokażę- ale to naprawdę dopiero poczatki raczkujące.....

      Usuń
    2. Dziękuję, album jest super i będzie kroniką mojego odmienionego i szczęśliwego małżeństwa :)

      Usuń
  4. Postarałaś się, ale u Ciebie to norma. )

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest rewelacyjny:) super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Album bardzo mi się podoba, piękny i już!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny prezent przygotowałaś, a nad zegarkiem to się chyba sam zastanowię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest! Gdzie Ty widzisz niedoskonałości to ja nie wiem. I zegarek też super wyszedł :)
    A nad czerwcowymi dziewczynami już myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prace zrobiłaś....

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądając ten post aż żałuję że nie zgłosiłam się na te urodzink, pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prezenty:) Jak już rozkręcisz się z albumami to ja o jeden uśmiechnę się do Ciebie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne rzeczy ,zegarek super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ty nie bądź taka skromna, świetny album :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek w formie biżuterii - ciekawa sprawa, takie 2 w 1 ;D
    jestem pod ogromnym wrażeniem albumu - gratuluję i podziwiam! Uwielbiam takie klimaty różyczkowe, wzorzyste, ogólnie słodkie i pastelowe :) sama planuję zrobić większy album na 25 rocznicę ślubu rodziców, ale mam jeszcze dużo czasu, bo do końca września :P tylko że mój pierwszy na pewno nie będzie tak piękny jak Twój!

    A dla Kingi i Ranyi już robię prezenciki, większość już właściwie mam zrobioną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te zegarki :)) jakiś czas tamu u innej Osóbki nabyłam takowy i to prawdziwy hit :))
    Piękny album!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widać nie musi być doskonały, żeby był piękny..

    OdpowiedzUsuń