grubasek

środa, 20 maja 2015

jakies biżuty

Zacznę od naszyjnika dla Krysi CreaDivy- zrobiłam jej kiedyś jeden, ale obiecałam, że jeszcze kiedyś z czerwienią dostanie:-)



Jeśli ktoś ciekawy, co Krysia otrzymała w nagrodę zqa wygranie konkursu na najładniejsza karteczkę wielkanocną, to zajrzyjcie do niej TUTAJ

Wczoraj powstało kilka biżutów, ale nie pokażę wszystkiego, bo niektóre jeszcze nieukończone:-)

Chyba nie bardzo widać- to jest wisior- miał być dłuuuugi, z czymś w kolorze fuksji i odcieni różu(agat, jadeit, kwarc a nawet maleńki fasetowany różowy koral)




Tu komplet: szare fasetowane agaty, fasetowany opal i srebro




Teraz własnie zajmuję się robieniem plakatu lodziarni- na konkurs do szkoły- razem z moim synkiem:-)
Chciałam karteczki, to mam! Tylko, że chciałam SWOJE!!!!!!!

U kogo była burza???

Buziam!

PS Jak tam paczuszki urodzinkowe? 


22 komentarze:

  1. Widzę, że masz wenę na biżuterię - piękna! była burza gdzieś daleko, moje okolice tym razem oszczędzone :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy mnie zauroczył, odważne kolory , piękny , a co do burzy nie nie było ,ale padał delikatny deszcz , mogłam sadzić kwiaty - pogoda w sam raz pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu. Śliczny - taki marynistyczny prawie. Na lato idealny.

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas była burz ogromna, ledwie zdążyłam uciec i schronić się u przyjaciół, bo byłam w plenerze na zdjęciach do kolejnego posta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze biżutki :)
    U mnie burzy nie było, ale lało wczoraj prawie cały dzień :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna biżuteria, szczególnie ten marynarski naszyjnik i wisior, ja uwielbiam wisiorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko noszę coś na szyi, ale naszyjnik z pierwszego zdjęcia chętnie bym założyła:) Jest piękny:) Pozdrawiam.
    P.S.
    U mnie wczoraj też była burza, a dziś leje od samego rana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne biżuty, bardzo ładne kolory mają

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna biżuteria! Pierwszy naszyjnik najwspanialszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten wisior z ceramicznymi koralikami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. naszyjnik ten na pierwszej fotce śliczny!!! cudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. no mnie się też wszystko z tego posta podoba....a ten pierwszy naszyjnik ma świetne kolory !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna biżuteria,naszyjnik kojarzy mi się z morzem i piękną pogodą!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik dla Krysi cudny :)
    U mnie burzy nie było, ale pada od wczoraj ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten naszyjnik dla Krysi - cudo! Te (ceramiczne?) korale mają piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Ten naszyjnik na pierwszej fotce jest boski!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżutek, co jeden to ładniejszy! pozdrawiam i burzowo, i pochmurno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bransoletka w stylu marynarskim-mam do takich słabość :P

    OdpowiedzUsuń