grubasek

niedziela, 31 maja 2015

Udało się!

Zabawa u Danusi na maj dobiega końca. Nie uwierzycie, ale naprawdę przez prawie cały miesiąc dumałam, co by tu zrobić i nie  mogłam niczego wymyślić.

Nie powiem, żebym jakoś szczególnie nie lubiła ecru czy beży, ale jest kolor, który po prostu stanowi tło a nie jest bohaterem pierwszoplanowym moich prac. Wczoraj wieczorem zaparłam się, bo po bogatym we wrażenia dniu(festyn, praca na działce, ognisko u koleżanki) postanowiłam trochę psychicznie odpocząć przy "koraliczarni".

I jest! Może i nie żadna rewelacja- zwykły, składający się z perełek w różnych odcieniach plus złoto naszyjnik. Chyba pierwszy raz robiłam taki w zadanych odcieniach.

Wydaje mi się, że jest uniwersalny i może komuś przypadnie do gustu?

                                 Zabawa u Danusi TUTAJ




I jeszcze dodatkowa sprawa: plusy i minusy zabawy.

Plus dla mnie jest taki, że kolorystyka jest zazwyczaj udziwniona- nie jeden czysty kolor i koniec(choc i tak bywało), ale  różne warianty do wyboru. Lubię wyzwania:-) Plusem jest też czas- cały miesiąc- to dużo, choć ......;-) Nic nowego nie napiszę: poznajemy nowe blogi i czasami zostajemy na dłużej:-). Minusy? Pożeracz czasu, bo jak zacznę zaglądać do wszystkich 80, 90, 100 osób, komentować, to ....szkoda gadać...dzieci z głodu płaczą;-)

I jeszcze muszę wrzucić jedno zdjątko z pozdrowieniami znad morza od Bożenki. I niech mi nikt nie mówi, że nie zostawiłam śladu ;-)


Kocham morze, myślę o kolejnych odwiedzinach, ale ostatnio nie mam nawet czasu poszukać jakiegoś fajnego miejsca. A propos- może macie jakiś fajny namiar nad morzem- najlepiej domek i blisko morza?(jakby coś , to piszcie zwolkowa@poczta.onet.pl)

Buziam słonecznie!





32 komentarze:

  1. Piękny jest! Bardzo podoba mi się ta kolorystyka. A do tego to obłędne zapięcie! Zachwycona jestem. Nad ,orze to zapraszam do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. i dobrze, ze nie odpuściłaś bo naszyjnik może prosty ale jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Kolorki faktycznie uniwersalne i bardzo eleganckie :)
    ja niestety namiarów na nic nie mam - ale jakbyś była w okolicach Trójmiasta to mogłybyśmy się spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny dodatek do eleganckiego stroju. Dla nobliwej pani ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny naszyjnik, elegancki, ale może być też na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewunia, jest przepiękna praca- moje klimaty, więc nie może być inaczej. Życzę powodzenia u naszej drogiej Danusi :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancki i z pięknym zapięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że Ci się udało zrobić taki fajny naszyjnik w zadanych kolorach. Bardzo ładny, elegancki i nada się do wielu kreacji. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki i pasuje do każdej kreacji!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny naszyjnik, świetnie zestawione kolory - prostota i elegancja w jednym. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest przepiękny. Zauroczył mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznota, fajnie ze się uporalas, ja ostatnio narzekam na brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś, ja Ci powoem szczerze, że jak zobaczyłam kolejny zadany kolorek u Danutki to od razu pomyślałam o Tobie, że Ci będzie łatwo zrobić coś w ten deseń,a tu proszę, takie zaskoczenie. A naszyjnik świetny, bardzo mi się podoba i myślę, że niejednej się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie dobrane kolory, wyszedł super naszyjnik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczyn naszyjnik- na pewno komus sie spodoba. Namiary na fajny domek nad morzem tez bym przyjela nachetniej w koncu sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i skromny, ale mnie się podoba w prostocie elegancja. Czasem mniej znaczy więcej:) pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę i więcej czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatny i kobiecy. Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny, elegancki i bardzo kobiecy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny naszyjnik. Ja mieszkam 20 km od morza, ale bywam nad nim rzadziej niż odwiedzające mnie moje siostry z Wielkopolski.

    OdpowiedzUsuń
  20. W brew pozorom ecru to trudny kolor, ale Ty poradziłaś sobie fantastycznie :DDD Piękny naszyjnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie naszyjnik fantastyczny-ten zestaw wygląda bardzo elegancko. Co do urlopu nad morzem zapraszam do siebie -morze blisko tylko wiecznie lodowate no i dzień bez deszczu i wiatru to rzadkość. Aha trzeba dobrze się ubrać bo rano temperatura nie przekracza 7stopni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu, ja uwielbiam takie kolory więc dla mnie Twój naszyjnik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewcia pięknie wszystko zgrałaś ,a to zapięcie super pasuje do takiego naszyjnika.
    Dziękuję za udział w zabawie i zapraszam na kolejny kolorek ,który już dziś pojawił się na blogu

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewcia naszyjnik jest śliczny i na pewno każdej sroczce się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny naszyjnik, dobrałaś cudnie te perły. Delikatny i elegancki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo sympatyczne koraliki, podoba mi się mimo, że raczej unikam złota :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny naszyjnik, podoba mi się, a szczególnie zapięcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Naszyjnik może i prosty ale jaki uroczy i to zapięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mocno spóźniona, ale dotarłam :)
    Ładny naszyjnik - prosty, a elegancki. I ma urocze zapięcie.

    OdpowiedzUsuń