grubasek

środa, 27 maja 2015

Kopciuszek

I przyszedł czas na podsumowanie zabawy u Lidzi- tym razem na tapecie Kopciuszek.

Otrzymałam karteczkę od Agaty Baran- jest na niej coś , co bardzo lubię(zresztą dowód na mojej kartce)- koroneczka i tiul!



Moja poszła do Anny T. Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie użyć stempelka. Karteczka była zmieniana chyba z 5 razy a wyszło tak


Dziękuję bardzo za karteczkę i zabawę!

info

- wysyłamy paczuszki do Beatki i Kingi(na 1 i 2 czerwca)
- najpóźniej w poniedziałek wysyłamy karteczki- magia

- a wisiorek na razie się nie pokazał ;-)

Buziaki deszczowe!

20 komentarzy:

  1. ja wiem gdzie jest Twój wisiorek, ja wiem,.................................... zginął:D:D maił być żart:))) karteczki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki świetne - obie.
    Moje paczuszki urodzinowe już w drodze.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym mieszkała bliżej to bym Ci go znalazła, ale na odległość chyba nie umiem ;) karteczka magia wysłana i paczuszki dla naszych Solenizantek też, teraz szykuję paczki na lipiec. Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu, jest gdzieś blisko, tak położyłaś żeby pamiętać gdzie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja karteczka widzę też przyozdobiona w koronkę :) wygląda pięknie, jest trochę nietypowa :)
    a paczuszki do Kingi i Beaty wysyłam jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopciszkowe karteczki piękne obydwie.
    Wisiorek nie igła, w stogu siana go nie znajdziesz, a modlitwy do św.Antoniego i Tadeusza Judy - od spraw beznadziejnych jeśli nie skutkują, to wypada tylko rodzinkę o pomoc w poszukiwaniach poprosić. To żadna ujma na honorze.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Kopciuszkowe, sorry. Przesyłki nadane, powinny dojść przed niedzielą. - to tak przy okazji informacja.

      Usuń
    2. Danusiu- wiadomo! ja się staram na lekcjach, więc jak szybko piszę to chyba odreagowuję i nie patrzę na literówki:-)

      Usuń
  7. Piękne karteczki i widać, że nadajecie na tych samych falach - i koronkach hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak wyglądała karteczka w poprzednich 4 wersjach, ale efekt końcowy jak dla mnie jest super, karteczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kartki, a Twoja lalka wyszła super i jeszcze te tiule i koronki, uwielbiam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki są świetne a Twoja to mój faworyt jest genialna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie "obrabiasz" ten stempelek :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się spodobała Twoja kartka jest inna niż pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń