grubasek

niedziela, 17 maja 2015

Sobota

Powiem wam szczerze, że bardzo często , jak sobie cos zaplanuję i bardzo mi zależy, to w końcu nie wypala. Tym razem bardzo chciałam udać się na


I udało się!

Stoisk było sporo, choć podobno mniej niż w Katowicach, i niestety zdążyłam zoabczyć połowę.
Prawda jest taka, że choć prawo jazdy mam od ponad 10 lat i jeżdżę od poniedziałku do piątku codziennie, to nie odważyłabym się pojechać sama do Krakowa. Tak już mam. Wymęczyłam mężula, wzięliśmy dzieci. Miałam 3 godziny wolnego, co okazało się po prostu kiepskim pomysłem, bo przydałoby się jeszcze z 1,5 godz.

Byłam, dzięki Krysi (CreaDiva), która mnie zapisała, na warsztatach ze "Skarbinica pomysłów". Robiliśmy karteczki z wykorzystaniem tekturek i serwetek. Pomysł bardzo fajny, zupełnie mi nieznany. Moja karteczka wyszła trochę jak"wieś tańczy i śpiewa", ale zaczęłam od tekturki-ptaszek z zserduszkiem, a potem okazało się, że kiepsko z potrzebnymi papierami(chciałam zrobić czarno, czerwono, białą). Ale szczerze móią, jeśli ktoś jest w tym dobry, zrobi cudną kartkę z niczego! Wniosek: jeszcze wiele muszę się nauczyć!

Moja karteczka


najbardziej cieszę się, że poznałam CreaDivę i jej Teściówkę:-)


Tutaj część dziewczyn, które zostały do końca:-)


Dziękuję za fajną zabawę:-)

Co do stoisk- wybór ogromny, kupiłoby się wszystko, prawie;-)!
Ja nabyłam trochę papierów, piękne stemple(czy piękne? może raczej nietypowe), z łapanki 1 kwiatki i 2 wiązki pręcików oraz bazy albumów. Nie kupiłam: tuszów, gesso, dziurkacza brzegowego i innych rzeczy. Trudno!

Potem byliśmy w zoo.








Zoo dla dzieci to duża frajda. Mnie coraz bardziej nie chce się tam chodzić, bo zamiast podziwiać piękno zwierząt , widzę ich cierpienie....


I tak mi zleciał cały dzień :-)

UWAGA

PILNIE POSZUKIWANA OSOBA DO ZABAWY KARTECZKOWEJ:-)CZEKAM DO WIECZORA! 

Buziam niedzielnie!







21 komentarzy:

  1. Ale wspaniała sobota! "Zazdraszczam" (tak pozytywnie oczywiście) i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to w ogóle marze żeby kiedykolwiek trafić na takie spotkanie jak będę w Polsce, a Twoja kartka wcale wiejsko nie wyszła..... chyba jest tam wykrojnik z Craft Passion wykorzystany? czy mi się wydaje/?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało Ci się wybrać... Ja w kwietniu miałam na miejscu i dowiedziałam się dzień po... :((((, a w Krakowskie w Zoo byłam na długim weekendzie majowym. Faktycznie zoo to dla dzieci frajda. Wawelu nie zwiedziliśmy, bo kolejki były przerażająco długie, nawet do jamy smoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sobotni wypad,kartka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sie uwinęłaś! ;-D
    ze wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej tam czepiasz się, jak dla mnie kartka super!! Też Ci "zazdraszczam" takiej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka wyszła świetnie, a ja najbardziej w takich "craftach" lubię spotkania z dziewczynami, które (podobnie do nas) są zafiksowane w handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tam się Twoja karteczka podoba i to bardzo, zazdroszcze tym co potrafią zrobić z kilku papierów taką śliczną kartkę, fajne spotkanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiego spotkanka :) karteczka śliczna Ci wyszła, co narzekasz!
    a to trzecie zdjęcie z zoo- piękne! czadowy ten ptak :)
    dołączyłabym się do zabawy ale nawet nie mam pomysłu na kartkę na taki temat... no i czasowo też zbyt krucho jak na razie :( mam nadzieję, że ktoś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak na moje- kartka super... :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Scrapujące i ich dzieła.
    "Wchodzę" ze strachem w Karteczkową MAGIĘ. (I znów w ostatniej chwili).
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, ja też będę długo wspominać ten dzień, mam nadzieję że jeszcze dużo takich spotkań przed nami! A wycieczka do zoo wygląda na bardzo udaną :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewcia tylko pozazdrościć takiej soboty :) kiermasz, warsztaty i na deser przepiękne zoo i to wszystko w towarzystwie rodziny :), a kartka super... co się czepiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super weekend miałaś :) wszystko dostaniesz w sklepie odadozet polecam szybka dostawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja :) a kartka wcale nie jest wsiowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż zachciało mnie się tam być....:( ale fajnie posłuchać jak inni się dobrze bawili, a kartka świetna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kartka. Mnie się podoba, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super karteczka, bardzo mi się podoba, w mojej ulubionej kolorystyce. Ale fajny wypad miałaś, najpierw warsztatcik a potem zwiedzanie zoo super sobotni wypad.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna kartka! :)) i piękne zdjęcia z zoo :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Bardzo ładna kartka,a motyl wygląda jak żywy:) Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń