grubasek

sobota, 23 maja 2015

Nowości w użyciu


Nareszcie miałąm okazję wykorzystać miętowa mgiełkę i nowo nabyte stemple.

Chyba za bardzo nawaliłam wszystkiego(jak zwykle), ale ja tak uwielbiam stemplować!!!!!!!!

Pracę zgłaszam na wyzwanie u Majaleny TUTAJ




Na wyzwanie w Artimeno  TUTAJ TŁO




Proszę, komentujcie:-)






Prywata:-)

- z humorkiem już lepiej, ale....boli mnie ucho....buuuuu....może w życiu raz mnie bolało, teraz-kiepsko

- o smutach bym napisała, ale po co? Poza tym chyba niektórzy uczniowie tu zaglądają....ha  ha ha...więc zwierzenia niekoniecznie.......

- informuję, że karteczka z Kopciuszkiem wreszcie machnięta...ufff.....karteczka na imieniny też, 2 karteczki dla solenizantek gotowe! Paczuszki w trakcie....

- karteczka z magią w fazie pomysłu i wydruku cytatatu

- leje deszcz.....

- od rana była w pracy- robimy z koleżanką przedstawienie w temacie samotności w tłumie. Nie uwierzycie, ale napisałam kiedyś cały musical. Teraz scenariuszem zajęla się koleżanka a ja piosenkami. Tym razem z mężem ułożyliśmy również muzykę do 2 z nich- młodziezy się podobało:-) (wczoraj przez kilka godzin). Muzyką do trzeciego tekstu zajmuje się kolega-muzyk. Napisał do poprzedniego musicalu całą muzykę- byłam zachwycona efektem:-), więc na pewno będzie świetna.
Niestety, mamy mało czasu, a dzieciaki jak dzieciaki, raz przyjda wszyscy, raz połowa.....

- I jeszcze najważniejsze- fajnie, że JESTEŚCIE!!!

Buziam!








21 komentarzy:

  1. A mnie sie bardzo podoba kartka, stemple fajniutkie, ostatnio oglądałam podobne gdzieś w sklepie internetowym :), a z humorkiem to super, że ciut lepiej. A musical nagrajcie i wrzućcie na youtube, z chęcią bym obejrzała :) a przy okazji melduję, że ja swoją przesyłkę z magią ślę w poniedziałek :) Buziaki i głowa do góry humorek wróci a smuteczki życzę, żeby jak najpóźniej odeszły w niepamięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewus kochana orzepraszam mialo bhc zeby smuteczki jsk najszybciej odeszly w niepamiec, jakis chkchlik sie wkradl, jak zobaczylam to sie przestraszylam co napisalam buziaki

      Usuń
  2. Super!!! Jak dla mnie bombowa i kolorystyka i wykonanie, no spisałaś się. Brawo.
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze ze humor się poprawił, zdrówka a karteczka superasta

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka, dobrze, że już Ci troche lepiej ;)
    Pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! No to się u Ciebie dzieje! :)
    Trzymam kciuki, żeby wszystko wypaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa praca i w pięknych kolorach. Jestem za wrzuceniem musicalu na YT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest śliczna. I ten niebieski kolor :) Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka super, a to co robisz niesamowite, podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy Ty masz jeszcze czas kobieto na rękodzieło?? dobę masz chyba dłuższą, albo nie śpisz po nocach:D
    Powodzenia, trzymam kciuki za przedstawianie i dużo zdrówka życze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie mi sie podoba. :) Musikal? No super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że humorek masz już lepszy:) Mam nadzieje że zdrowotnie również zaraz będziesz w 100% formie. To maskowo-mgiełkowe tło tło bardzo fajnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba efekt. Powodzenia w wyzwaniach;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ta karteczka :)
    co do stempli, to ja na dniach widziałam stemple z literkami i postanowiłam sobie, że będą moje :) może w ciągu tygodnia uda mi się je kupić :)

    współczuję bólu ucha - to chyba jeden z najgorszych "bóli". Mnie też ostatnio ucho bolało za dzieciaka i mam nadzieję, że prędko tego znowu nie doświadczę :P za to mój luby już kilkukrotnie miał zapalenie ucha :(

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie,że humorek się troszkę poprawił,karteczka cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka super :))) Jak dobrze, że humor znowu Ci dopisuje :DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. ZDROWKA!!!! dużo, a kartka dla mnie rewelacyjna! wszystkiego w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka śliczna! Piękne kolorki. Życzę Ci zdrówka. Ból ucha jest koszmarny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kompozycja, nastrojowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa kompozycja:))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń