grubasek

piątek, 8 maja 2015

Zabawa karteczkowa w toku!


Gratulujemy Tinie J jest świetnej karteczki( a ja ja mam ;-))



A oto fragment wypowiedzi Tiny J- naszej zwyciężczyni:

"(...)kartki otrzymamy w rejonie Dnia Dziecka i to tematem 

może być "MAGIA". Leśne elfy, wróżki, czarownice, kule, 


Harry Potter , iluzjoniści, itp, itd. "




A więc ogłaszam




Przypominam zasady


kto chętny:

1)zgłasza swój udział w komentarzu(tylko osoby prowadzące

 aktywnie bloga bądź działające na fb)

2) umieszcza banerek na blogu

3)zapisuje się  do 15.05.2015 r.

4) 16.05.2015 r. sprawdza, kogo los mu zesłał ;-)

5) kontaktuje się ze swoją parką i wymienia adresami

6) wykonuje własnoręcznie karteczkę,ale bazą może być 

gotowa kartka!

(wystarczy dokleić cytat i np. pięknie go samemu wypisać) 

koniecznie z cytatem,

 który może być na głównej stronie karteczki, ale może być 

też w środku, kolorystyka, wygląd związany z motywem!

Dołącza jakiś drobiazg związany z motywem przewodnim


7)wysyła paczuszkę do 26.05.

8)przysyła mi zdjęcie karteczki/paczuszki

9)karteczką może się chwalić, kiedy jego paczuszka dojdzie 

do adresata i sam tez otrzyma swoją.

10)zagląda na podsumowanie(jak tylko dotrą wszystkie 

zdjęcia) i bierze wraz ze swoją karteczką udział w konkursie 

na najoryginalniejszą/najciekawszą karteczkę wymianki

11) głosuje, nie biorąc pod uwagę siebie ;-)

12)zwycięzca wyznacza motyw na następny miesiąc :-) 

13) Do zabawy można przystąpić w dowolnym 

momencie-miesiącu, bo różnie z  czasem bywa.

14) Proszę o zapisy osoby, które na pewno wyślą karteczkę,

 zastrzegam sobie prawo do nieprzyjęcia osoby, która juz 

wcześniej nie wywiązywała się z wymianek.


Buziam i mam nadzieję, że znajdą się chętni:-)

PS Jutro urodzinki Bożenki!

PS II Wysyłamy paczki do Tereski- 13 maj!

PS III Nie jestem alergikiem, a oczy mi dzisiaj wychodzą z 

orbit z powodu łzawienia....a auto mam żółte od pyłków! 

Upał- a u Was?



20 komentarzy:

  1. Ja chętna do zabawy, u mnie piękna pogoda, chociaż w tym tygodniu była już burza z gradem, a ja siedzę w domu na chorobowym :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też proszę o dopisanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętna, czekałam z niecierpliwością na motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny temat :).

    I wiadomo, że ja też :).

    Teraz pyli brzoza, a to zmora ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już pomysł, więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak podałam temat, ale pomysłu to ja jeszcze nie mam. Ale jak zawsze chętna jestem na taką wymiankę. To uzależnia. Zapisuję się i ja ;) no i magiczny drobiazg - czy ja trafię na coś odpowiedniego?

    OdpowiedzUsuń
  7. No oczywiście, że ja chętna, teraz tylko coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny temat, z miłą chęcią się zapisuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się ....i już zrobiłam karteczkę :)....ha ha ...mogę wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o dopisanie do listy uczestniczek. Pomysł już jest.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny temat!
    Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pomysłu ale na pewno coś w głowie się pojawi. Oczywiście chętnie biorę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze zdążyłam , zapisuję się , nie mogę przepuscić tych karteczek

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też się ustawiam w kolejce :) proszę do dopisanie do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A co tam też się zapiszę:).

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie mega kryzys "czasowy" chwilowo zażegnany więc z przyjemnością dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wprawdzie już 15-ty, ale chyba jeszcze można? to się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaproszona chwilę temu, dołączam do wyzwania. Trochę się stracham:))

    OdpowiedzUsuń