grubasek

środa, 10 grudnia 2014

skąd wziąć energię?

Rano to ruszam się jak mucha w smole, dosłownie. Jak nie mam na 8, to nie potrafię wykrzesać z siebie energii. Jakieś jesienno-zimowe przesilenie? Macie jakieś patenty na dodanie sił i witalności 
;-)?

Robiłam wczoraj stroik, chciałam 2, bo miałam godzinkę czasu, ale z jednym bawiłam się ponad godzinę! Zalałam sobie palec klejem na gorąco. Mam białego bąbelka :-)
Ten tydzień  bardzo zaganiany(nie chcę nawet myśleć, co będzie w przyszłym), a MUSZĘ wysłać 4 paczuszki! Kończę, kończę, oby tylko obdarowane osóbki były zadowolone.

Wrzucam zdjęcie zwyklaczka. Taka klasyka większości się podoba. A Wam?


Życzę Wam udanego dnia!

PS Wymianka urodzinowa - mamy 6 paczuszek :-)
PSII wymianka karteczkowa- do 15 grudnia wysyłka
PSIII wymianka noworoczna- macie jeszcze czas:-). Wysłała na razie Edyta L.

12 komentarzy:

  1. ja też wysłałam paczkę z wymianki noworocznej ;) pewnie dziś dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszła do Ciebie moja paczuszka???????nic nie dajesz znać więc nie wiem a była w piątek wysłana...
    Mam coś dla Ciebie .....i nie będziesz mieć bąbelków.....tzn wywołałam dyskusje na facebooku i nie jedna laska już kupiła ....ja właśnie zamawiam sobie na gwiazdkę :) patrz i płacz ...jedynie nad ceną ewentualnie ....dziewczyny posprawdzały nie cieknie...., rozgrzewa się szybko, bez kabla ...nie ma to jak mieć kochanego który doradzi że takie cudo istnieje .....ta dam przedstawiam mój prezent: http://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=377037&gclid=CjwKEAiA-5-kBRDylPG5096R8mASJABqEdm4OCRs9_eVCoWCJgHU7NAN-0iWsBtLGOgUDBujREyCwRoC_eHw_wcB A co do energii podam Ci z domu ....coś sprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stare przysłowie mowi Spiesz się powoli/ na wszystko znajdziesz czas / ja teraz tez czasem zostawiam wszystko i idę na spacer Klasyka zawsze w modzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba ten komplecik.
    Hubko, moja doba jest za krótka o jakies 8godz. a pewnie gdyby była dłuża to nadal bym tak mówiła... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) wysłała bo nie lubi czekać, korale śliczne:)), bąble mam i ja po robieniu chooinek tyle że moich jest 5 i 2 porwane wiec mam rane:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny komplecik :) oj bąbelek wiem jak to boli :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komplecik jest piękny,superkolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały konplecik! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, przed Świętami to przydałoby się dodatkowo kilka godzin dodać do doby, i jakiś zmieniacz czasu czy coś... Ja też miewam takie zastoje, wstaję rano i przez kolejną godzinę nie wiem, co się dzieje... A roboty od groma! Patent sobie znalazłam jakiś czas temu, mianowicie: parę ćwiczonek na rozgrzanie, może być rowerek, może być kręcenie biodrami, byle dziarsko i energicznie! A potem pod prysznic, i na końcu - koniecznie - porządna ilość zimnej wody! Zimna woda zdrowia doda - po takim zimnym tuszu od razu krążenie mi rusza, ręce palą się do pracy a gęba się śmieje :D A, no i ta moja kochana deseczka w kuchni, na której mam napisane: dajesz z tym, Jolanta! To jest jak Wilson dla Toma Hanks`a w filmie Cast Away, patrzę na nią i od razu zwiększam obroty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tego typu zmęczenie polecają żeń-szeń, ponoć świetnie działa :-) A komplecik bardzo ładny, klasyka, chociaż mnie osobiście brakuje kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń