grubasek

sobota, 6 grudnia 2014

Siedzę w wymiankach

Rękodzielniczo siedzę w wymiankach. I skończyć nie mogę!

Obecnie lecę z transferem na skrzyneczce. Miały być serwetki, ale motywy jakie chciała Iza, nie sa takie łatwe do znalezienia. W moim zapasie serwetek nie miałam chociażby dwóch, żeby razem do siebie pasowały. Wzięłam się więc za transfer. Fajna jest, ale.....ja bym tam napaprała, naprzecierała, nacieniowała,a tu guzik- ma być jednolita.:-)

Wczoraj na filmie zrobiłam naszyjniczek z myślą o przyjaciółce. Marzy jej się bardzo kolorowy, długi(taki obwijany na 2 razy),  lubi srebrne kuleczki w naszyjnikach. Nie wiem, czy jej się spodoba, a jak nie, to pójdzie w świat :-)




Muszę się jeszcze wziąć dzisiaj za karteczki, bo coś stanęło.

Przypominam o wymiance urodzinowej - banerek na górze- na razie mamy 5 paczuszek ;-)
(Jakieś fatum z tym styczniem, :-)!)

Buziaki sobotnie!

3 komentarze:

  1. Naszyjnik śliczny, na pewno się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik fantastyczne, mnie się bardzo podoba! Nawlekasz koraliki podczas oglądania filmu? Nie mylą Ci się? :-)

    OdpowiedzUsuń