grubasek

poniedziałek, 15 grudnia 2014

CDN

czego? Pierniczków! dorobione sztuki:



Zostanie bardzo mało, bo Kacperek bierze do szkoły:-(. Może zdążę upiec jeszcze trochę?

Wrzucam jeszcze karteczkę świąteczną. W kartkach mam braki, muszę się wziąć!



Digistempel od Agnes TU


INFORMACYJE ;-)

Wymianka karteczkowa- Dziewuszki- kto nie wysłał karteczki, niech szybciutko się zabiera.Dzis 15.12! Zdjęcia przesłały- CreaDiva, Tesa57, Wandzia, mam swoje i do odtworzenia od mojej Marty(Matus, jak masz zdjęcie- wysyłaj do mnie).Ktoś mi jeszcze wysyłał?

Wymianka urodzinowa: STYCZEŃ, CZERWIEC, LIPIEC, GRUDZIEŃ- ZAMKNIĘTE!:-) 12 OSÓB CZYLI 11 PACZUSZEK! W sumie to juz rewelacja, ale może jeszcze ktos dołączy?

Wymianka noworoczna- zdjęcia: EdytaL, mam_i_ja, moja :-)- tu jeszcze trochę czasu


Wysłałam dziś 4 paczki i 1 karteczkę(Etoile- dla Majki, jak obiecałam!)

Muszę się wziąć za karteczki!





8 komentarzy:

  1. Ewciu, Ty jak torpeda - energiczna kobietka! Kartka prześliczna, a piernikami aż tu zapachniało... Ja piekłam już dwie tury, i niestety, ani jeden się nie ostał, więc czeka mnie jeszcze pieczenie pierniczków - ale przecież to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja do Maji już poszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zmobilizowałam, ale jakoś albo z czasem kiepsko, zlbo z siłami :-))

      Usuń
  3. pierniczków Ci zazdroszczę a tych anielskich to już bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pierniczki! Karteczka też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna karteczka :) a pierniczki chętnie bym skosztowała:)

    OdpowiedzUsuń