grubasek

wtorek, 2 grudnia 2014

Dziwny post

Dziwny? Tak, bo nic Wam nie pokażę. Tilda uszyta :-), grubasek w zamówionych kolorkach zrobiony, ale jeszcze jedna rzecz została do zrobienia i dopiero jak adresatka otrzyma umówioną(dawno temu) paczuszkę, to Wam pokażę- ocenicie?

Dziś miałam ciężki dzień. Konkluzja- jest mnóstwo osób, które nie doceniają tego, co robisz dla nich. I tak skojarzyło mi się z tym, co ostatnio przeczytałam na blogu jednej z Was. Jakaś dziewuszka po otrzymaniu karteczki(chyba świątecznej) wycięła z niej obrazek, przykleiła na swoją karteczkę i pochwaliła sie "swoją" pracą w internecie. I wiecie co? Zawsze się tacy ludzie znajdą! Nie ma się co oglądać na takie osoby, bo dawno zaprzestałybyśmy wszelkich zabaw!

A teraz zobaczcie świruskę: nie dość, że zachowała karteczki z tamtego roku

(zdjęcie dosłownie sprzed kilku minut)

to jeszcze je sobie wystawi w tym roku!!! ;-)

Wymianka karteczkowa się skończyła, a nikt nie wziął się za nową!

I tu moje pytanko-prośba: czy nie wiecie o jakieś organizowanej wymiance urodzinowej?

W nowym roku kończę magiczne 40 i tak bardzo chciałabym, aby karteczkowo był to dzień wyjątkowy. Bardzo Was proszę, jeśli ktoś taką wymiankę organizuje- dajcie znać!

Buziam Was na dobranoc!


20 komentarzy:

  1. ja także mam urodziny w czerwcu ale cyfry inne też magiczne......:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście świruska z Ciebie, jeszcze większa niż ja :-) A kiedy masz urodziny? :-)))) Ja też szukam wymianki urodzinowej, albo przynajmniej imieninowej, może Ty zorganizujesz? Jesteś w tym świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sam zorganizuj, na tej zasadzie ze zapisują się kobietki,Ty losujesz po 1 czy dwóch z danego miesiąca, Ty robisz prezent na ich ur a oni na Twoje, a kiedy masz?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam cały karton kartek, żadnej nie wyrzuciłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tę od Ciebie z wymianki- taką z gazetka i wstążeczką- pamiętasz?:-)

      Usuń
  5. Kochana to na mnie trafiło :) robiłam kartkę shaker box i na kosteczkach 3d był przyklejony Święty Mikołaj i jak go zobaczyłam wystawionego na jej kartce na facebooku to się zagotowałam!!!!!!!!!!!!! Nie popuszczę takiego zachowania !!!!!!!!!!! Szanuje każdego prace ale nie popuszczę nikomu co niszczy cokolwiek!!!!!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo witam w klubie ryczących 40stekl:) ja też na poczatku 2015 bede miała 40 więc będzie na s dwie
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam wszystkie karteczki z wymianki i nie zamierzam ich wyrzucać. To są moje "pamiątki".
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę, pokaż tildę:) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czterdziestka nie boli, uwierz - wiem co mówię :-). Wstajesz następnego dnia i wyglądasz tak samo :-)
    To kiedy świętujemy? Ja 1 czerwca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 28 stycznia...buuuuuuuuuuu

      Usuń
    2. Ewcia, no coś ty!
      Ja juz ten Rubikon przekroczyłam...Beatka ma rację, nic się nie zmienia,
      jeżeli już to na lepsze ;-D

      Jakby co to na wymiankę urodzinową się piszę, jak odsapnę w pracy po grudniu, mogę zasuwać z kopyta!

      Usuń
    3. no to chyba się wezmę za organizację :-)

      Usuń
  10. Moja córka w tym roku skończyła 40 przeslij mi adres na e-mail to ja ci wyslę karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że praca wre;) Już nie mogę się doczekać.
    Chętnie wezmę udział w wymiance urodzinowej, choć 40 -a już za mną. Za to urodziny mam 29 stycznia:))) Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń