grubasek

środa, 3 grudnia 2014

Ludzie, ludzie , zwariowałam!

Organizuję trzecią wymiankę?

A co! No to już oficjalnie- ogłaszam wymiankę urodzinową!!!!






1)zgłaszamy swój udział w komentarzu(tylko osoby prowadzące aktywnie bloga bądź działające na fb, wysyłka na terenie Polski) i piszemy dzień i miesiąc urodzin

2)zapisujemy się  do 21.12.2014 r.

3)na bieżąco sporządzę  listę chętnych uwzględniającą miesiące

4)myślę, że 2 osoby(góra 3 na miesiąc, jeśli ktoś z naszyej stałęj ekipy wymiankowej) na miesiąc wystarczą- tak, żebyśmy dały radę- czyli kto pierwszy, ten lepszy. 

5) banerek można wstawić, ale niekoniecznie, bo jakby jakims cudem zgłosiło się dużo osób, to już bym miała kłopot z ogarnięciem ;-)

5) po 20.12 przysyłacie do mnie maila z Waszymi adresami oraz informacją, jakie techniki lubicie(co Wam się podoba) i 3 ulubione kolory- stworzę listę dla każdego i poodsyłam mailowo(oczywiście pewnie nie każdemu wpasujemy się idealnie, ale może te informacje jakoś ulatwią nam przygotowanie drobnych upominków - {Krysiu, dziękuję za sugestie})

6)Każdy wysyła karteczkę, najlepiej wykonaną własnoręcznie,
dołącza jakiś drobny upominek związany z własnymi umiejętnościami lub preferencjami solenizanta(jeśli je znacie), myślę, że jakaś mała kawka/herbatka/słodyczek nie zaszkodzi

7)wysyłamy  paczuszkę kilka dni przed datą urodzin, żeby paczuszka doszła. Jeżeli zaistnieje jakiś ważny powód, dla którego nie wyślecie paczuszki w terminie, powiadomcie mnie i doślijcie z opóźnieniem.Jeśli wyjeżdżacie na wakacje- wyślijcie wcześniej!

8)Solenizant 2 dni po urodzinach(chyba, że wszystko dojdzie w terminie- to dzień po) chwali się paczuszkami. I TU PROŚBA! Zróbcie sobie zdjęcie, pokażcie, że cieszycie się z naszej zabawy!Jeśli ktoś nie chce umieszczac swojego wizerunku w internecie- niech na zdjęciu pojawi się Wasza łapka z kciukiem do góry, nogi w podskokach czy co tam chcecie- BYLE CENZURALNIE!!!!(4litery zakazane! ;-))


10) podsumowanie po zakończeniu całej zabawy!

LISTA

STYCZEŃ(Zamknięty!)

1) 24 stycznia- CreaDiva
2)  28 stycznia- ja ;-)



LUTY

1)15 luty- Atramk
2)


MARZEC

1)
2)

KWIECIEŃ

1)
2)

MAJ (zamknięty)

1)9.05 mam_i_ja
2)13.05 Teresa


CZERWIEC(zamknięty)

1) 1.06 Ranya
2)2.06 decoupagekini


LIPIEC(zamknięty)

1) 13.07 Greenfrog
2) 26.07 Danuta Kielar


SIERPIEŃ

1)
2)


WRZESIEŃ

1)
2)

PAŹDZIERNIK

1)14.10 Dorota ma Kota
2)


LISTOPAD
1)  4.11   Etoile 
2)


GRUDZIEŃ(zamknięty)

1)25.12 justyna9 ewa
2)31.12 Elunia



Jako organizator zabawy zastrzegam sobie prawo modyfikacji zasad i nieprzyjęcia do niej osoby, która wczesniej nie wywiazywała się z podobnych zobowiązań.

Myślę, że jest duża szansa, aby 2015 rok pod względem urodzin był wyjątkowy!
Tylko od nas to zależy, prawda?

No to czekam na zapiski!
Buziam i juz się cieszę:-)





31 komentarzy:

  1. To ja z prędkością błyskawicy się zgłaszam! Ale będzie fajnie!!! :-) Mam urodziny 4 dni przed Tobą, czyli 24 stycznia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się - 29.01. - handmade4u.art:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to szkoda, że styczeń zamknięty....

    OdpowiedzUsuń
  4. A to pech, ja też styczniowa. Ale gratuluję pomysłu na wymiankę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie to ze urodziny mam na samym końcu roku to bym się zgłosiła, ale jestem trochę zniechęcona przez wymiankę imieniną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomnij się 19 grudnia :)

      Usuń
    2. jeszcze jedno pytanie, każdy śle do każdego? tzn, że w sumie możemy mieć 35 paczek do wysłania?

      Usuń
  6. a ja majowa jestem! 9.05 i sie zgłaszam do wymianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam się zgłosić, ale jestem styczniówką i niestety pech :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. takie zabawki lubię :-)
    zgłaszam akces
    ja z 14 października ( w Dzień Nauczyciela)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie zabawy choć tegoroczna wymianka imieninowa trochę ostudziła mój zapał.
    Ale co tam zgłaszam się.
    Urodziłam się 31 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewunia, ja jeszcze potwierdzę - muszę się dobrze zastanowić czy dam radę, bo przecież jak się zgłoszę to nie mogę zawieść!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :-), czekamy i zapraszamy!

      Usuń
    2. Zglaszam sie. Teraz mam pod gorke, ale od stycznia dzialam! Dam rade!

      Usuń
  11. Z przyjemnością zgłaszam się i ja, 13 lipiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się na czerwiec:) 02.06

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zabawa, zapisuję się, chociaż w karteczkach nie jestem najlepsza, coś się pomyśli.
    data 26 lipiec.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj długo myślałam, ale zgłaszam się :)
    Urodzinuję się 25.12 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Luty jeszcze wolny :-)

    Moja data to 15.02 pozdrawiam i już nie mogę doczekać się tworzenia upominków :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po długim namyśle zapisuję się jestem 13.05 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wczoraj miałam niespodziewanych gości i już nie zdążyłam się dopisać, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  18. można się jeszcze zapisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, niestety zapisy zamknięte. Poszły już 2 solenizantki, więc nawet nie bardzo jest jak. szkoda, że się wcześniej nie odezwałaś, bo jedną osobę dopisywałam po terminie.

      Usuń
    2. w przyszłym roku jeśli będziesz organizować taką zabawę koniecznie daj mi znać :)

      Usuń
  19. Super wymianka na tą się nie załapałam, czy będzie kolejna?:)

    OdpowiedzUsuń