grubasek

niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowanie wymianki karteczkowej i konkurs

Witajcie, witajcie!
Ja dopiero od kilku godzin w swoim domku.

Wrzucę teraz nasze zdjątka z wymianki i zapraszam wszystkich do głosowania- konkurs na najfajnieszą karteczkę wraz z paczuszką

Zasady:
-głosujemy na numerek
- nie głosujemy na swoją parkę
- nie głosujemy na mnie ;-)
- głosowac może każdy
-głosujemy do 10 stycznia - w niedzielę 11 podsumowanie i info, do kogo pofrunie nagroda:-)

1)Teresa 




 2)CreaDiva



*hubka38 ( w kopercie to nie żadne przekupstwo tylko moje pierniczki :-), a że nie zrobiłam osobnego posta, to wrzucam tu i jeszcze raz dziękuję Marcie- wszystko zjedzone lub wykorzystywane ;-))
                                                          Miało być na błyszcząco....






 





5)Tesa57














Bardzo dziękuję za zabawę i wywiązanie się  z wymianki :-)
=====================================================

****************************************

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

+++++++++

@



Zapraszam do  przesyłania zdjęć choineczek- czas nieograniczony



Przypominam tez o 


I ostatnie- wymianka noworoczna- dosyłajcie zdjęcia i poinformujcie mnie proszę, jak paczuszka już dotarła.

Buziam!



11 komentarzy:

  1. Okej, nie będę oryginalna... ale głosuję na nr 2 - Creadivę :P karteczka mnie urzekła... no i całościowo wyszło bardzo kolorowo, a to lubię!

    Czaiłam się na ten licznik i czaiłam... no i się przeczaiłam haha xD wpadłam jak było 22229 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie osobiście uwiodły "Ciastki" :-)

    Do Siego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę oryginalna, bo również nr 2 skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. ciężki wybór, ale tak jak moje porzedniczki stawiam na "2" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oddaję swój głos na nr 5, haftowany aniołek skradł moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń