grubasek

niedziela, 7 grudnia 2014

Kolory u Danusi

U Danusi w grudniu króluje siwy- srebrny i szary.

Powstało taki maleństwo do prostej sukienki, do małego dekoldu.
jak zwykle miałam trudności z fotką.




Upodobania do srebrnego/szarego? Bardzo lubię. Uwielbiam ten kolor za to, że dodatki można dorzucać w różnych kolorach. Mam szare sweterki, szare szpilki na platformie i to chyba tyle. Uwielbiam srebrna biżuterię, ale ostatnio jakoś prawie niczego nie noszę :-)
Srebrny kojarzy mi się z brokatem i srebrną folia aluminiową:-)

Buziam Was! 

56 komentarzy:

  1. przepiękny, na święta idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tem naszyjnik,faktycznie delikatny do sukienki , a te różyczki w nim są cudowne, chyba własnie one nadają mi takie wtworny wygląd. Gratuluję wg mnie grudzień zaliczony w 100%.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, dostojny. Idealny dla damy na wielkie przyjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i maleństwo ale jakie śliczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maleństwo?! Ale piękne...szyk i elegancja. Do sukienki jak ulał! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. też bardzo lubię szary za jago możliwości łączenia z wieloma kolorami i z każdym wygląda świetnie:D a maleństwo śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, bardzo mi się podoba, ładne mi maleństwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik bardzo elegancki. Mimo, że takiej biżuterii nie noszę, to nie sposób nie zwrócic uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria, oj chciałoby się taka mieć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!!! Biżuterii nigdy dość;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny:) Te różyczki są słodkie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja lubię kolor szary, choć ostatnio zdradziłam go na rzecz granatu:) Piękne maleństwo:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały ach jak ja kocham srebro: )

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik jest przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny ! Naprawdę prześliczny i mam nadzieję, że będzie się dobrze nosił.
    Tak, światła nam wszystkim brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super , jestem fanką tych zapięć , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik jest przepiękny ,choć widać ,że brakuje mu światła.Oj brakuje go nie tylko Tobie,ale nam wszystkim.Marzy mi się taka słoneczna ,troszkę mroźna pogoda i wtedy sesja zdjęciowa ze swoimi pracami.Bo póki co musimy zadowalać się domowymi warunkami.Zadanie zaliczone,sreberka i szarości są jak najbardziej na tak,.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na styczniowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny, delikatny naszyjnik :).

    Ja ostatnio też ograniczyłam swoją biżuterię i noszę praktycznie tylko kolczyki ...

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne sreberka!
    choć fakt, że więcej światełka wydobyłoby jego blask

    nam tez by się przydało więcej światełka i słoneczka to bylibyśmy może trochę mniej nabzdyczeni jako społeczeństwo
    ale cóż zrobić! "sorry taki mamy klimat" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny naszyjnik, klasyka zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, do sukienki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze i bardzo ozdobne to maleństwo! Do małej czarnej pasuje idealnie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Maleństwo ??? :)
    Przecudowny naszyjnik !!!
    W moich kolorach :)
    Według mnie - przecudny :)
    Gratuluję tak pięknej pracy :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  24. A skąd masz takie ładne różyczki? :-)strasznie wpadły mi w oko ;-D naszyjnik zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różyczki na mur beton kupowane na allegro, ale u kogo? mam kilku ulubionych. wpisz różyczki,p rzekładki

      Usuń
  25. Wow, super naszyjnik :) Najbardziej podobają mi się różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne to Twoje maleństwo bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne ,piekne piekne ,jestem po wielkim wrazeniem ,Cudo poprostu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna - niezwykle elegancka

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham srebrną biżuterię i to nie tylko - srebro z kruszca, ale i z koloru srebrnego, więc jak dla mnie cudo !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny , bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny! Nic dodać i nic ująć:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu piękny drobiazg:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sliczny naszyjnik, ach te róże:)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny idealny do małej czarnej

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny naszyjnik. Wygląda obłędnie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń