grubasek

czwartek, 4 grudnia 2014

Dla cioci Basi

                                        jak co roku, ciocia otrzymuje ode mnie biżuty!


                                                Tym razem perełki swarovski i srebro :-)

Dziś zdjełałam: 4 karteczki, 1 komplet, naszyjnik, wisiorek na łańcuszku, 3 bransoletki, 2 pary kolczyków. I co? Nic nie pokażę, bo musi najpierw dojść do adresatek!
A przepraszam- kolczyki mogę, ale muszę zrobić zdjęcia przy dziennym świetle.

Dostałam dziś cudowną paczuszkę od CreaDivy! Ojejjjjjjjjjjjjjjj....................
Tez się kiedyś pochwalę. Te wszystkie cudowne rzeczy, zrobione przez Was z serducha, dodają mi energii!

Buziam Was mocno!

PS Wszystkim Basiom w Barbórkę najlepsze życzenia!


PSII Wymianka urodzinowa-> banerek na górze(ładniejszy?)

7 komentarzy:

  1. Piękne biżuty, eleganckie i klasyczne. To czekamy w takim razie na te zdjełane przez Ciebie cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności! Wspaniałe biżutki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczy komplecik, szkoda, że mi nie ma kto podarować takich rzeczy, dziękuję za życzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełki są zawsze fajnym prezentem. Taka klasyczna biżuteria zawsze będzie na topie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie, narobiła apetytu i poszła!
    więcej nie przyjdę co ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń