grubasek

piątek, 12 grudnia 2014

Kilka słów


jak zapewne zauważyłyście licznik przekroczył 20 000- dla niektórych to może bardzo niewielka liczba- dla mnie rewelacja! Jeszcze bardziej cieszą mnie Wasze komentarze,ale to chyba każda z nas tak ma. Wiem mniej więcej jak się robi printscreena, ale jakoś też nigdy nie udało mi się akurat wcelować w odpowiednią liczbę. Jeżeli potraficie i traficie na magiczną liczbę 22 222- to poleci prezencik:-). Powodzenia!


A teraz chciałam Was poinformować, że doszła do mnie paczuszka noworoczna od Bożenki!
Była to duża paka a w niej:


I przyznam się! Nie mogłam się opanować i wszystko rozpakowałam!!!!!!!!!
A że Bożenka i o imieninkach nie zapomniała, to miałam jeszcze dodatkowy prezencik. Chociaz ten mogłam sobie zostawić....buuu.......Jak dziecko, normalnie, jak dziecko! :-)

Powiem Wam jeszcze w sekrecie, że prezenciki to były matrioszki! W środku były dodatkowe, opakowane p[rezenciki- co za świetny pomysł! Ta frajda z rozpakowywania- bezcenna!
Co dostałam, to oczywiście w swoim czasie, ale.....dziewuszki wymiankowe!
Paka od Edytki, która doszła do CreaDivy i moja paka to tak cudowne prezenty, że konkurencja będzie niesamowita! Hmmm...nagrodę też będę musiała wymyslić ekstra:-)
Jeżeli któras jeszcze wysłała paczuszkę, choć jeszcze sporo czasu, to prosze o zdjęcia.

Wymianka karteczkowa- do mnie wczoraj doszła Karteczka od Marty! dzięki, dzięki:-) Karteczka już stoi! A reszta rozplanowana :-) Jeśli ktoś już wysłał- proszę o zdjęcia na maila! pamiętajcie o konkursie karteczkowym!

Wymianka urodzinowa- mamy następną osobę! 7 paczuszek, oh yeah!

I żeby nie było, że tylko takie pitu-pitu w tym poscie, to wrzucam jeszcze grubaska- prawie sama ceramika


Buziam Was! Piszcie, bo radochę mam!


13 komentarzy:

  1. ja się tak nie bawię wstawiaj zdjęcia prezentów, skoro i tak rozpakowałaś, zżera mnie ciekawość, bransoletka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaka śliczna bransoletka! Cudo! Gratuluję prezencików, a licznik będę próbować łapać.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym nie wytrzymała!
    ale po co się tak umartwiać jak tu tyle radości w zasięgu ręki ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogłabym się oprzeć i wszystko od razu bym rozpakowała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się złapać licznik :D bransoletka śliczna...
    no ciekawe, co tam dostałaś :D same zdjęcia paczuszek nie zaspokoiły mojej ciekawości :P

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę Cie prosić o maila zapodziałam a chciałabym wysłać zdjęcia :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Ewciu, grubasek jak zwykle cudny! A co do prezentów - ja też bym nie wytrzymała! Wszyscy jednak jesteśmy dużymi dziećmi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. no pewnie - też bym wszystko rozpakowała....a grubasek niby zwyklaczek ale fajny...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podaj mi na maila swój adres prywatny, chciałabyś wysłać kartkę do chorej dziewczynki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny grubasek! Jestem zachwycona Twoimi bransoletkami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń