grubasek

niedziela, 18 kwietnia 2021

Zaległości hoplandia i Zielone Koty

 Dobry wieczór!

Znowu będzie mały lansik ;-D

Zapomniałam jeszcze o jednej pracy na hoplandię a przy okazji do Zielonych Kotów- to już 100% tematu "kwiaty we włosach"(choć oprócz kwiatów też się co nieco znajdzie). Inspiracja pracą Aidy Domisiewicz- pierwszy raz robiłam tego typu projekt, Tworzyło się go bardzo przyjemnie i będzie świetną pamiątką:-D





Praca jest mocno przestrzenna, co nie do końca udało mi się pokazać na zdjęciach:-D

Wyzwanie w Zielonych Kotach TUTAJ!



A Wy- macie tego typu prace?

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Hahaha! Swietnie Ewo!
    Ja takich prac nie tworze ale chetnie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ciekawie te kwiaty we włosach wyglądają. Super, podziwiam. Jaka damulka z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa to jest fantastyczne. Do twarzy Ci z tymi kwiatami we włosach. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra!!! No to Ci kochana wyszło... fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie :) Świetna praca - energia, kolor, piękno, młodość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za fantastyczna praca!!!! Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jest ta praca, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, oprawić w ładną ramę i wyeksponować proszę.

    OdpowiedzUsuń