grubasek

sobota, 3 kwietnia 2021

ostatnie wyzwanie

 hejka!

Wczorajszy dzień był taki zabiegany, ale późnym wieczorem udało mi się dokończyć mini pracę na ostatnie wyzwanie w KTM.

Zazdroszczę trochę dziewczynom z Klubu Twórczych Mam, że mają małe dzieci    i mogą się z nimi tak wspaniale twórczo bawić. Moje chłopaki mają 13 i 17 lat, więc....hahahhaha Dobrze, że lubią pomagać w ciastach- zawsze robimy we dwójkę(raz z jednym, raz z drugim- ja nadzorca, a oni szefowie kuchni).

Przypomniałam sobie jednak czasy, jak robiliśmy cuda z wytłaczanek do jajek :-D.

Moja propozycja to żadne cudo, ale bawiłam się świetnie.

W wyzwaniu#3  TUTAJ to paleta kolorystyczna


                                 Pudełeczko na jajka:-D



W wytłaczance mamcia umieści jajeczka, ale na razie zagościły prezenciki od Krysi i Uli.


I tym projektem kończę zabawę w KTM- udało mi się zrobić wszystkie 6 wyzwań- sprawiły mi one niesamowitą radość- dziękuję!

Buziaki!

6 komentarzy:

  1. Ewo brawo ! Swietny ten kolor bordowy , podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywne podejście do wytłaczanki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu dekoracja cudna, serdeczne gratulacje za wytrwałość :)
    Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością.
    Radosnego wiosennego nastroju,serdecznych
    spotkań w gronie rodziny i przyjaciół oraz
    wesołego „Alleluja”.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by pomyślał, że z wytłoczka może powstać takie cudo! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowo! Dziękujemy że bawisz się z nami w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń