grubasek

czwartek, 1 kwietnia 2021

Wielkanocny przepiśnik

 Witajcie, Kochani!

Głównym bohaterem wpisu będzie wielkanocny przepiśnik, który miał być dla koleżanki, ale z racji tego, że paczuszkę musiałam posłac wcześniej, to nie zdążyłam go zrobić.

Mam nadzieję, że Was zainspiruję i sami kiedyś taki zrobicie:-D

Przepiśnik, jak na święta przystało, jest w kształcie jajka, a na każdej stronie wielkanocny przepis:-D





Pracę posyłam na wyzwanie #2 do KTM TUTAJ


A moja linia to: kwiaty ręcznie robione- kurczak- zygzaki :-D
Buziaki!

13 komentarzy:

  1. Świetny, pomysłowy, fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, oryginalny pomysł na przepiśnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiśnik cudny. Dobrych, spokojnych Świąt Wielkanocnych.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, może kiedyś taki poczynię

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepisnik, wiadomo na jakie przepisy. Fajny pomysł na prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci Ewo że bardzo mi się taki przepiśnik podoba. To świetny pomysł na prezent od zajączka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi no rewelacyjny Ewo :) i pomyślnie wykonanie pierwsza klasa !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Strasznie mi się podoba:)
    Wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyszedł az mi teraz przyszlo na mysl by przy takich okazjach tworzyc takie specjalne przepisniki az sie smacznie zrobiło:).

    OdpowiedzUsuń