grubasek

piątek, 16 kwietnia 2021

Zaległości cz.2

 hej, hej!

Jak fajnie, że już weekend:-D

Nie wiem jak wy, ale ja przysypiam  codziennie:-(

Bardzo mi szkoda kilku niezrealizowanych projektów, ale niestety, padłam wczoraj jak nieżywa.

Kolejnym projektem na zakończoną właśnie hoplandię jest pudełeczko z inspiracji Anny Iwanowskiej.

Jej projekt będzie dla mnie niedoścignionym wzorem, ale moje też mi się podoba:-D

Oj, dużo tu było roboty....Zapraszam do oglądania:-D








Wspaniałe było to, że takich pomysłów nie jest tak wiele i Ania zechciała się z nami nim podzielić. Będę miała do tego pudełeczka sentyment :-D

I znów kwieciście- pracę zgłaszam do Zielonych kotów TUTAJ



Buziam Was i życzę odpoczynku w weekend!


13 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem :) wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda ta skrzyneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zarówno wieczko jak i jego wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kolorystyka (mnie sie podoba), pomysł z tą kopułką i jej zawartością na wieczku przedni ..... całość super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia pudełko jest po prostu fantastyczne!!! Brak słów, wcale się nie dziwię, ze podoba się i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite pudełko. Wierzch wygląda przecudnie. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szkatułka, Ewciu; pod tą plastikową kopułką wypatrzyłam suszonego bratka.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, w środku są suszone róże, suszone hortensje zalakierowane na złoto i bratek :-D

      Usuń
  8. Wspaniałe pudełko <3 Media to dla mnie czarna magia, ale niezmiennie podziwiam i zazdraszczam umiejętności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hortensje.... cudnie to wyglada Ewo! Brawa dla Ciebie😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pudełko i jego wnętrze 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęka mi opadła i tak leży na podłodze! Już dawno żadna praca nie zrobiła na mnie takiego wrażenia! Aż nie wiem co napisać Ewuś. BAJKA!!!! Idę jeszcze raz pooglądać.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo!! ciekawe czy kwiaty mimo malowania sie nie posypią, ale jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń