grubasek

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Mixedmediowo

 Witajcie!

Mniej mnie ostatnio tutaj(może i dobrze?), więcej jestem na fb, bo życie rękodzielnicze tam kwitnie- live'y, wyzwania, zabawy, warsztaty.....

Dziś chciałam Wam pokazać mixedmediowy panel, który powstał po wspaniałym warsztacie Agnieszki Rzeżutki na grupie Scrap&Tworki.


Pierwszy raz robiłam taka pracę i to w dość dużym rozmiarze. Niestety, mnóstwo rzeczy nie wyszło do końca tak, jak chciałam (tzw. koopy gęsie);-D Jednak z pracy jestem zadowolona, bo było tu naprawdę sporo roboty(2,5 dnia zeszło od momentu rozpoczęcia do finału). Ten majtkowy róż w rzeczywistości jest bledszy i ładniejszy, ale i tak odcienie odjechały ;-D

A jakbyście zobaczyły inne panele!!! Uczestniczki zabawy powaliły swoimi pracami!(A prace dziewczyn ze Świrów Rękodzieła - miodzio!)

Acha- Gęsina z itdcollection:-D

Lecę robić komunijnego boxa, do następnego razu!

10 komentarzy:

  1. Piękna praca, bardzo mi się podoba, jestem ciekawa tego Komunijnego boxa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Ewa za ten zapał do mix mediów. Pamiętam jeszcze czasy kiedy one były tylko w Twoich marzeniach. Nie ma jak dążenie do celu. Wyszło super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny panel, świetna zabawa, co?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt ze swietnie sie bawisz a ze Ci wychodzi doskonale to widac :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, podziwiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zanim przeczytałam to myślałam,że to szafka jest :) Super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca. Ma styl. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń