grubasek

niedziela, 11 kwietnia 2021

Alicja

 Witajcie wieczorowa porą!

Dziś będzie coś nietypowego:-D

Na grupie Scrap&tworki wzięłam udział w świetnym wyzwaniu- tworzyłyśmy książkę "Alicja w krainie czarów". Zabawa polegała na tym, że każda dostała tytuł i miała wykonać projekt.

Ja otrzymałam taki: "Alicja wpada do króliczej nory"

U mnie shadow box



Napiszę Wam jeszcze, że jestem tak świrnięta, że od góry, jak ktoś zajrzałby w dziurę do króliczej nory, też musiało być widać spadającą Alicję;-D


I oczywiście jeszcze jeden myk- projekt to...lampka nocna;-D



Zabawa była cudowna! Prace innych dziewczyn powaliły mnie na kolana!
Ja ze swojej jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że kilku osobom się spodobała :-D
bardzo jestem ciekawa, czy i Wam się spodoba?
A może są tu fanki i fani Alicji?
Buziaki!


13 komentarzy:

  1. Prace innych Cie powaliły na kolana?! Mnie Ewo Twoja, wow! Rewelka !!! Chylę czoła ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z racji imienia też wszystko co wiąże się z Alicją mnie interesuje. Sama robiłam kilka prac z Alicją w roli głównej. Twoje pudełko mnie zachwyciło. Jest bajkowe . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny projekt :) jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDEŃKO!!!Istne cudeńko!!! Ewciu jesteś niesamowita :) Uwielbiam te Twoje projekty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca! Lampionik zachwycający

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Uwielbiam Alicję w krainie czarów.
    Super pomysł z lampką.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Wszystko świetnie zawieszone w przestrzeni. No super. A ten pomysł z lampką ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, to praca wprost przeniesiona z Kariny Czarów. Myślę, że była najlepsza ze wszystkich prac.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, uwierz że były duuużo lepsze!!! Moja z tych średnich ;-D

      Usuń
  9. Niezwykle bajkowa lampka nocna!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam klimaty Alicji ..... baśniowa, wspaniała, cudowna jest Twoja lampka nocna! Rewelacyjnie ,,ugryzłaś,, temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejuś, Ewuniu, re-we-la-cja!!! Ty to masz pomysły... i jak wspaniale potrafisz je zrealizować. Przeciez ta lampka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero dziś zobaczyłam... I tak, powaliła mnie na kolana. To jest mistrzostwo świata!:)

    OdpowiedzUsuń