grubasek

środa, 14 kwietnia 2021

W przerwie hoplandii

 Dobry wieczór!

Przygotujcie się psychicznie- będzie lansik ;-D

Wczoraj na świrach rękodzieła inspirują na fb odbył się live Marty, która uczyła nas sutaszu. Przyznam się, że ja już miałam 2 podejścia i kończyło się na próbie zszycia sznurka ;-D

Tym razem dokończyłam!!!  Kolczyki są kiepskawe, w życiu bym ich nikomu nie dała ;-D i dlatego ogłosiłam dziś Dzień Kaszalotów czyli moich kolczyków.

Filtr w komórce działa nie tylko na zmarszczki, ale i na wszystkie zonki w kolczykach ;-D



Wszystkie facebooki zawaliłam zdjęciami, ale dla tych, którzy nie mają....:-D

A najbliższe live'y to



Zapraszamy!

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. oj toszkoda że przegapiłam bo do sutaszu to ja się już dawno zabieram. A twoje kolczyki wcale nie wyglądają na debiut. Mnie się podobają mimo że biżuterii nie noszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj świetne te kolczyki, pięknie w nich wyglądasz. Mam gdzieś takie koraliki i chyba sznurki. Moja córka kiedyś dostała w prezencie, ale Powstało z tego tylko parę branzoletek. Muszę to wynoryć i zobaczyć czy da się coś z tego zrobić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Live Marty obejrzałam, wzdychałam i biadoliłam na mój brak talentu;) Osobiście uważam, że Twoje kolczyki wyglądają super;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Ewo! Jaka z Pani iligancka Kobitka! To oko, ten błysk w nim, ten kolczyk - cudo!
    Ewuś, ślicznie wyszły. Ja też mam jeszcze sznureczki sutaszowe, bo próbowałam.
    Chociaż podziwiam sutaszową biżuterię, wykonanie jej dla mnie jest trudne. Próbowałam też metody - na klej. Zamiast zszywać, kleiłam. Tylko później koralików wszyć nie mogłam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sutasz.... mh no podziwiam Ewo ze próbujesz wiec kibicuje dalej ☺️ A kolczyki niczego sobie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kiedyś próbowałam, ale po tych krzywiznach, które mi wyszły to zrezygnowałam :) Twoja próba Ewuniu całkiem udana. Jeszcze kilka prób i będziesz mistrzynią, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie kochana! A jaka ślicznota na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, moim zdaniem próba ogromnie udana i kolczyki wyglądają super. Że już nie wspomnę o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu Tobie w każdych kolczykach dobrze, byle był uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń