grubasek

poniedziałek, 28 grudnia 2020

Prezent imieninowy

 Witajcie!

Zapewne niektórzy z Was widzieli u Ani płonące motyle post z przesyłeczką dla mnie i naszą wymianką- TUTAJ

Główna niespodzianka była zakryta, ponieważ Ania do tajemniczego pudełeczka dodała karteczkę z napisem, że jeśli wytrzymam, mam otworzyć je w wigilię. Ja potrafię cierpliwie czekać ;-D.

 Mało tego, ponieważ wyjeżdżałam na święta, otworzyłam ją dopiero wczoraj :-D

Dziś chciałabym Wam pokazać, co zawierało pudełeczko.








Moje marzenie związane z Alicją zostało zrealizowane - Aniu, serdecznie raz jeszcze dziękuję!

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Hehe mnie przypominają metki od ubran ale to pozytywne skojarzenie :) sliczne sa :):);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prezentu, jest prześliczny i niepowtarzalny. Na Nowy Rok życzę dużo zdrówka, spokoju i radości oraz wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejuuu! Jakie cudowności. I wszystko w tak alicjowym klimacie - cuda, cuda! Rewelacja. Popatrzę jeszcze.
    Uściski hubciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, alicjowy komplecik wprost z Krainy Czarów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko z Krainy Czarów! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha Fantastyczne prezenciki dostałaś :)) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i Twoich bliskich Hubciu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale cudności ! To da sie z koralikow tak czarować ?! Pieknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń