grubasek

czwartek, 3 grudnia 2020

Kartkowanie wg mapki

 Witajcie!

Wczoraj powstały 2 patchworkowe, papiery paper heaven a mapka Gosi Metryki :-D








Bardzo lubię karteczki patchworkowe! U Gosi była DL- jedną zrobiłam- to ta pierwsza- ale druga już lekko oszukana- większy format- aby mogły się załapać te wykrojnikowe kwadraciki:-D
To kolejne "zwyklaki" a muszę zrobić jeszcze kilka ;-D
Udanego dnia- trzymajcie za mnie kciuki, bo idę do dentysty- dla mnie to zawsze traumatyczne przeżycie ;-/( to wizyta z....19 maja, kiedy to dentystka odwołała wszystko i zamknęła gabinet)

Buźka!


12 komentarzy:

  1. Kartki piękne.
    Dobrze, że ząb do dzisiaj wytrzymał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te Twoje zwyklaczki Ewciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No , wreszcie u Ciebie zwyklaki i mi się właśnie podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Te kwadraciki z wykrojników to bardzo dobry pomysł, Ewciu.
    Miłych wrażeń u dentysty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki śliczne. Takie też kiedyś robiłam. Dentysty boję się potwornie więc wiem co przeżywasz. Powodzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te karteczki Ewciu, ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zwyklaki :) Trzymaj się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu kartki cudne , a patchworki to ja uwielbiam !!!Powodzenia u dentysty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od lat chodzę prywatnie do konkretnej Pani doktor i zero stresu. Tak się potrafi dobrze mną zająć, że gdyby nie to że muszę mieć otwartą buzię, to mogłabym spać na fotelu dentystycznym :)
    Karteczki super, ta pierwsza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki śliczne, a panią stomatolog to mam taką, która okiełznała mój strach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki, cudowne te patchworki, wszły pięknie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne kartki. Powodzenia u dentysty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń