grubasek

wtorek, 15 grudnia 2020

Mikołajowe ateciaki

 Hejka!

Dziś kolejne ateciaki zrobione na grupę Take time to play. Tematem jest ...Mikołaj! Napisy Natalia Królak.

Sięgnęłam po magnoliowy wykrojnik Mikołaja i tak powstały takie 3 maleństwa:



Kochani! Zachęcam do spróbowania- wciąga! A jeśli lubicie wymianki-  wymiana kart ATC to prawdziwa frajda. Ja mam już swój "klaser"...hahahhaha.

Zdradzę Wam jeszcze pewną tajemnicę. Niestety nie jestem aż tak aktywna twórczo, jak się to wydaje po postach- mam po prostu porozgrzebywanych po kilka(nawet 9) projektów naraz i kończę też po kilka- stąd potem nowości codzienne:-D.

Żałuję,że nie robiłam kartek na BN cały rok...hahahahha i w przyszłym roku to się zmieni, jednak formy muszą być jednak prostsze, typowe, bo potem ciężko wysłać te wymyślne. 

Może pojawią się jakieś zabawy(kontynuacje zabaw), pod które się "podciągnę"?

Buziaki!

PS Z komentarzy w poście wynika, że jest remis pomiędzy miśkami i aniołkami ;-D 7:7 i co teraz? ;-D

13 komentarzy:

  1. Widzisz, musisz zrobić dwa komplety :) Albo trzecią bombkę! A mikołajowe ATC prześliczne! Bardzo fajne są te maluchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, super są te Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha komplet pol takich pol takich 🤣a mikołajki rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hubciu zapraszam Cię do mojej kartkowej zabawy, będą mapki więc spoko możesz na płasko , zresztą u mnie tak będzie na pewno. ATC to jednak to nie moja bajka, mam tam za mało miejsca. Twoje Mikołajki bardzo fajne !!
    P.s. Nie mogę się przyzwyczaić do nowego zdjęcia profilowego :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha- Aniu, muszę to zdjęcie zmniejszyć jeszcze, pokombinować, ale.....jaka ze mnie teraz "biżuteryja"?;-D

      Usuń
  5. Szkoda że brakuje mi czasu na robienie ATC bo kiedyś brałam udział w całorocznej zabawie na robienie prac w tej formie i była to świetna zabawa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo! Ależ jestem ciekawa Twoich ATC!POmyśl- raz na miesiąc trzy maluchy....;-D

      Usuń
  6. no nawet ja robiłam kartki BN cąły rok i mam teraz luz : D w przyszłym roku więc tez zamierzam :D duże odciążenie :) Atciaki są cudne, mam nadzieję, że trafię na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne maleństwa, Mikołajki są urocze zwłasza w liczbie mnogiej. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, fantastyczne i bajkowe ❄️☃️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twoje ateciaki ... te mikołajowe (jak i każde inne) to małe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przeuroczy!! Mikołajowe ATC zdecydowanie jest najlepsze :).
    Buziaki Ewuś!

    OdpowiedzUsuń