grubasek

wtorek, 8 grudnia 2020

Czy Wy też tak macie?

 hejka!

W tytule pojawiło się pytanie- już wyjaśniam :-D

Czasami zaglądam na stronę "Craft zabawy" czyli wszelkiego typu blogowe wyzwania. Często zdarza się , że jak zobaczę jakieś wyzwanie, to...już mam w głowie projekt!

Tak stało się tym razem i to nie za sprawą jednego, a dwóch wyzwań :-D

Zachwyciły mnie kolory i motywy TUTAJCraft4you a zaciekawił efekt lustra w TUTAJwArtpiaskownicy. - zgłaszam więc moja latarenkę:-D.


A oto projekt :-D














Trochę tych zdjęć nawrzucałam, ale sfotografować dobrze fiolet i efekt lustra to.....nie lada wyzwanie;-D 
Te wszystkie listki w okienkach to oczywiście małe lusterka- mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba:-D i może sami spróbujecie?

Wykorzystałam m.in.:
 czarne gesso TUTAJ

glossy accent TUTAJ

Buziaczki!

15 komentarzy:

  1. Wow, jak pięknie! Te wszystkie dodatki, cudnie 😍 powodzenia w zabawie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna latarenka, a pomysł na te lustrzane listki to strzał w dziesiątkę, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna latarenka. Tylko brać i z nią na roraty iść. Uwielbiam fioletowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny projekt! Już sobie wyobrażam jak wygląda z zapalonym światełkiem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ewuniu , świetnie tą latarenkę ozdobiłaś. Powodzenia w obu zabawach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa - latarenka jest cudna!!! Trzymam kciuki za wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że podoba się. Piękna i ile detali! Trzymam kciuki w obu zabawach!
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lampion, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wow Ewcia! jest niewiarygodnie piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, zachwyciła mnie ta mini buteleczka z kuleczkami w środku

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jest przepiękna i taka na bogato !!! A fiolety baaardzo lubie wiec tym bardziej latarenka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznotka, na pewno pieknie jej w blasku świecy na roratach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny lampionik, zawarłaś wszystko co znalazło się na naszej pięknej tablicy 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4You :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, bogato zdobiony lampion wyczarowałaś :-)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń