grubasek

czwartek, 17 grudnia 2020

Kolejna z tekturkami

 Hejka!

Wczoraj(razem z innymi pracami) powstałąkarteczka z tekturkami. Na tapetę wzięłam kredki. Niestety, nie okazało się to tak łatwe, jak mi się wydawało. Zarówno markery, jak i kredki mają swoje plusy i minusy, jeżeli chodzi o tekturki.(o blendowaniu zapomnijcie ;-D)

Efekt mi się podoba, a Wam?



Papiery ScrapBoys, napis- digisek I love digi, tekturki- Magiczny kociołek.
Buziam cieplutko!

PS dziękuję za wszystkie cudne karteczki!

14 komentarzy:

  1. BAAAARDZO się podoba!! Te pierniczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu jesteś mego zdolniacha, kolejna cudna kartka!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło świetnie :) duper karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna kartka :) uwielbiam pierniczki w kartkach BN i w ogóle też. Co roku piekę z 2.5 kg mąki i co roku już przed świętami nie ma ani jednego. Cudownie malujesz czy kredkami czy markerami - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, piękne pierniczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest niesamowita!!!!!!!!!! Te pierniczki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem, że te pierniczki to pokolorowane tekturki? Umarłam z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierniczki są rewelacyjne. Na początku myślałam, że one takie od razu kupione, a to ty sama. Cudnie się prezentują, są extra, jak zresztą cała kartka :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna pierniczkowa karteczka , do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowe! Jednego pierniczka już ugryzłaś taki słodziutki :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Poradziłaś sobie z tymi pierniczkami. Wyglądają świetnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi smakowita karteczka :)

    OdpowiedzUsuń