grubasek

środa, 16 grudnia 2020

magnoliowo

 Hejka!

Nie mam zupełnie czasu na moje magnoliowe projekty :-( Nie wiem, czy w tym roku uda mi się choć jeden zrobić- taki na bogato.

Za to zwyklaki się zdarzają. Dziś chcę Wam pokazać karteczkę na specjalne zamówienie blogowej koleżanki. Magnolia jest bardzo podobna do właścicielki: czapka, włosy, kurteczka;-D. Wiem, bo widziałam zdjęcie...ha ha ha. Kartka miała być prosta, do koperty i wysłania:-D



Papierki ScrapBoysów, napis Natalii Królak.
Buziaki, zmykam do aniołków;-D


9 komentarzy:

  1. Wcale nie taki zwyklak. Uwielbiam te Twoje kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli to jest zwyklak to ja jestem primabalerina :)
    A tak poważnie to kartka jest przepiękna ... jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, taka jak lubię, a ostatnio zauroczyły mnie napisy na kalce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta ale jakze magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, zachwycająca się! Uwielbiam Twoje magnolowie karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna. Te magnolie, Ewciu kolorujesz po prostu po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsza na świecie :O)

    OdpowiedzUsuń