grubasek

niedziela, 1 grudnia 2019

Świry rękodzieła szaleją

Witajcie, Kochani!

Wczoraj o godzinie 17.00 na "fejsbuku" w grupie "Świrów rękodzieła" odbył się darmowy warsztat on-line z mix-mediowego notesu. 


Niestety nie miałam smoczych odlewów ani takich rewelacyjnych zawiasów, ale nie poddałam się, bo media a najbardziej połączenie gessa i wosków nie przestają mnie zadziwiać.

Zabawa była przednia! Zebrałam, co miałam pod ręką i do dzieła! Ze wszystkim można było spokojnie nadążyć i pod koniec warsztatów każda miała swoje dzieło w ręce.
Ja oczywiście w stylu "wieś tańczy i śpiewa"- nawaliłam różnokolorowych wosków gdzie popadnie ;-D 
Mimo wszystko jestem zadowolona:-D






A już dziś zapraszam na kolejny warsztat-  jutro! Niestety na fb, więc kto może, niech koniecznie zajrzy TUTAJ 
Kto jest na fb, a nie dołączył do świrów rękodzieła- zapraszam!


Buziam!


11 komentarzy:

  1. No Ewus , nie wiem o co z ta wsią Ci chodzi 😂Wyszło swietnie! Mnie sie bardzo podoba i gratuluje Wam rozwoju bloga o takie zajęcia☺️ Swietna sprawa 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszła Tobie ta okładka.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci wyszło, te nawalone kolory różnych wosków prezentują się wspaniale. Piękna praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudowny kochana <3 genialne to cieniowanie w środku, przy napisie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wieś.... Ewa świetnie jest !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie to wygląda :) mieni się różnymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna,mediowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, ani tu wsi nie widzę, ani tańców i śpiewów. Widzę za to niesamowitą okładkę, bardzo magiczną i intrygującą.

    OdpowiedzUsuń
  9. robi wrażenie!, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczny jest Twój noters Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń