grubasek

poniedziałek, 30 grudnia 2019

Nowa zabawa - rozeznanie

Witajcie Kochani!

Przychodzę dziś z pytaniem, czy ktoś z Was będzie chętny na nową zabawę.
Oczywiście, jak co roku, mam chęć skończyć wszystko, ale....tak mi potem tęskno za zabawami.
Ponieważ zabawy kartkowe u innych dziewczyn będą kontynuowane, chciałabym zrobić coś, co dawno chodzi mi po głowie. Nie będzie to całkiem do szuflady, bo wiem, że mnóstwo osób tego nie lubi..... Będzie można to podarować lub zatrzymać dla siebie...... Może to być haftowane, w formie taga, z użyciem decu a nawet......biżuterii....
Jednym słowem zabawa dla wszystkich miłośniczek książek :-D
Chyba już wszyscy wiecie, o co chodzi- zakładki!

Skąd pomysł? Właściwie najważniejszy: mam swoje ukochane książki,które czytałam po kilka razy i przeczytam znowu:-D, nigdy ich nie oddam, a nawet jak pożyczę, to myślę, że ktoś z przyjemnością skorzysta z ładnej własnoręcznie zrobionej zakładki. Po drugie: często daję książki w prezencie- mogłabym dołączyć wtedy zakładkę jako dodatek do prezentu. Po trzecie zastanawiam się, czy nie zrobić trochę zakładek na kiermasz szkolny ;-D

Zasady ogólne:

1) Tworzymy 1 zakładkę na miesiąc (oczywiście można więcej, jeśli tylko ktoś chce)
2) Będę podawać temat, taki ogólny(pomysłów mam sporo, ale to tajemnica), ale będzie też można zrobić dowolną zakładkę
3)Trzeba będzie zrobić zdjęcie zakładki wraz z książką, do której jest przeznaczona- podać jej autora, tytuł, super by było, gdyby pojawiła się króciutka notka zachęcająca do przeczytania(jeśli ktoś nie lubi pisać, to wystarczy auto, tytuł)
4) technika DOWOLNA!!!! Scrapbooking, decu, haft, biżuteria(elementy metalowe)
Chciałabym, abyśmy dzieliły się pomysłami na zakładki, nauczyły się czegoś od siebie!

Jeśli zabawa wypali, to na wakacje moglibyśmy zrobić special edition ;-D edycję specjalną i wymienić się zakładkami.

Potrzebuję z 5 osób, aby ruszyć z zabawą, bo samemu to smutno :-D Pamiętajcie, że u mnie zawsze luz- można dosyłać po czasie itd. :-D

Piszcie, co sądzicie o pomyśle i czy byłby ktoś chętny?
Buziaki!

33 komentarze:

  1. No właściwie ja to ciągle dłubię jakieś zakładki. Ale bardziej pod zainteresowania książkowe innych a nie swoje, bo sobie żadnej jeszcze nie zrobiłam ;-)
    Może być ciekawie, ja się wpisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hubciu, zapisz mnie!:)))
    Już czuję dreszczyk emocji - zakładki to moja miłość. Książki też. 🧡
    Tak się cieszę, że wymyśliłaś taki temat. Trzymam kciuki aby zapisało się te 5 osób, ale myślę, że będzie więcej.
    Ale super!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, to ja się zapiszę, choć u mnie wiadomo - tylko papierowe zakładki, bo w innych technikach to jestem noga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, ja dołączę w miarę możliwości. Nie obiecuję, że co miesiąc. Ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zbieram zakłądki wszelkie, więc chetnie się pobawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużą ilość zakładek oddaję z książkami do biblioteki. Przydadzą mi się nowe!
    Mam nawet troszkę haftów krzyżykowych nadających się na zakładki ;-)
    Jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu- co za wspaniały pomysł!!!!!!!!!!!!!!! To dopiero musi być niespodzianka znaleźć zakładkę w książce! Już dawno nic nie wypożyczałam, ale.....jak pożyczę, to tez tak zrobię!

      Usuń
    2. Ech, a moja biblioteka nie przyjmuje. :( Przy oddawaniu książek wyjmują i oddają wszystko, nawet różne zakładki, które już w tych książkach były. :(

      Usuń
    3. ciekawe, co im to przeszkadza....

      Usuń
    4. U mnie tez wyjmują:))) Ale można sobie zabrać, bo leżą na stoliku "do przygarnięcia".

      Usuń
    5. Też jestem ciekawa, czemu wyjmują. Nie zostawiają nawet zakładek z księgarń, które już w książkach były.
      U nas chyba są tylko książki do wzięcia na stoliku. Muszę podpytać opiekunkę, czy zakładki też.

      Usuń
  7. Pomysł przedni. Może i mnie uda się dołączyć. Zakładek wszak nigdy dość :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym spróbować wyhaftować kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny fajny pomysł na zabawę Ewuś. Powiem tak, podoba mi się ta zabawa więc sie zapisuję ale czy dam radę w każdym miesiącu to się okaże, bo wiadomo różnie bywa no i czas nie chce być z gumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i ja spróbuję, przynajmniej póki zima :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, dawno u Ciebie nie byłam, wpadam dzisiaj ... a tu taka niespodzianka. Właśnie poczyniłam pewne drastyczne kroki, żeby uwolnić trochę swojego czasu i mieć go więcej na czytanie książek w 2020! Chętnie dołączę do zabawy,nie wiem czy dam radę miesiąc w miesiąc, ale oczyma wyobraźni widzę zakładki szydełkowe i scrapbookingowe... :-) Wchodzę w to! A special edition na lato to rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł Basi z oddaniem ksiazki fo biblioteki bardzo mi sie podoba, jak i Twoj Ewo, ja nie robie zakładek ale moze czas na zmiany, jak bede miała możliwość chetnie dołącze do zabawy zeby tworzyć cos nowego :) czekam zatem napietesxy temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zabawa ale nie obiecuję że dam radę szczególnie z czytaniem :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam takie ksiązki, z których czesto korzystam, aczkowliek wątpę żebyście chciały je czytać ;P
    Jak czas pozowli to się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż zakładki uwielbiam, robić i dawać więc z chęcią dołączę. może nie co miesiąc ale bede.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham zakładki więc zapisuję się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny pomysł! Zbieram zakładki i czasami robię, choć na ogół dla innych. Ostatnio jakoś mniej, bo wszelkie wyzwania zakładek nie przewidują, więc z radością dołączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zakładki:) Ja się zapisuję, jeśli nie dostanę większej sklerozy niż w tym roku i nie będę zapominac o datach ...ale się będę starać :)
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł Ewciu, ciekawy! Ale chyba pozostanę przy kibicowaniu.
    Pozdrawiam sylwestrowo:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię czytać i tworzyć zakładki :) Więc spróbuję z przyjemnością . Szczęśliwego Nowego Roku 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już robię 2 pierwsze zakładki. :)
    Ewciu, potrzebuję bannerka, żeby go wstawić do menu bloga z boku. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też poproszę o wpisanie na listę , może wytrwam ....

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł, może się skuszę, choć nie obiecuję :) Ale na pewno będę zaglądać, żeby podziwiać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna zabawa, myślę, że uda mi się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczna zabawa:)))Dołączam z przyjemnością:))))
    W końcu wygonię swojego zimowego lenia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń