grubasek

poniedziałek, 23 grudnia 2019

ostatnia szopka, jednak nie dla mnie:-D

Witajcie!
Wczorajszy dzień to jakiś hardcore, mało co siedziałam, tyle było roboty. Postanowiłam jednak po obiedzie choć na chwilkę się oderwać i dokończyć szopkę, niestety i tym razem nie dla siebie, tylko dla mojej mamci.

Szopka podobna do tych wcześniejszych z choinką, ale......jest tam mnóstwo brokatu! Świeci, błyszczy i migoce, a pomyśleć, że kiedyś brokatu nienawidziłam..... Najładniejsze wzory z gessa wyszły...pod siankiem, ale cała choineczka jest zmediowana:-D

wersja zwykła :-D










wersja + (ze światełkami)



Mam nadzieję, że prezencik się spodoba:-D

Szopkę zgłaszam na wyzwania:








Buziaki, wpadnę jeszcze z życzeniami!

PS Dziękuję serdecznie za karteczki od Zacisza Lenki,  Eluni, Atramk oraz paczuszkę od Martusi Madej:-D





15 komentarzy:

  1. Piękna szopka. Wspaniały upominek dla kogoś bliskiego. Moja od Ciebie cieszy oczy i zdobi kącik świąteczny. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna i jestem posiadaczką takiej choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Na bank mamusia bedzie zachwycona 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna szopeczka, prezentuje się obłędnie! Zdrowych i wesołych Świąt Ewciu! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent przygotowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Dziecię Jezus błogosławi na każdy czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. choineczka jest cuuuuuudoooowna! Jestem nią zachwycona i pięknie prezentuje się na stole w salonie. Ogromnie dziękuję za cudowną paczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna dekoracja świąteczna, ja jestem zachwycona:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa praca,dziękuję za udział w zabawie Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lśniąca rodzinka. Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choineczka, Ewcia :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń