grubasek

niedziela, 29 grudnia 2019

kto stęskniony za dziwnymi kartkami?

Halo!
Witajcie, Kochani! 
Jak trudno mi się zmobilizować, wena uciekła......
Wczoraj podczas rozmowy z blogowa koleżanką zorientowałam się, że..... nie zrobiłam żadnej karteczki z "petitem"!
I tak dziś powstała, dziwna i niepowtarzalna...tadam!



karteczkę zgłaszam do ANI


do Uli

wybrałam: bombka, gwiazdka, zwierzątko, serduszko, jest i kolor czerwony


Podsumowanie:
















Serduszko da się znaleźć, więc ratuję honor i dołączam do....swojej zabawy;-D

Buziam cieplutko!

PS Moja ulubioną trapezowa formę dostałam od Ewinki, nic tylko działać:-D, dziękuję!

17 komentarzy:

  1. Serduszko widzę i to nie jedno. Śliczna karteczka Ewuś.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebym wiedziała, że ona aż tak ulubiona to podesłałabym więcej baz ;-)
    Śliczna świąteczna kartka,pięknie pokolorowana kicia :-) Ja też działam z petitkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,dziwna i niepowarzalna,,zapomniałaś dodać jeszcze że piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwna ??? Cudna !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Petitowy kotek jest świetny Hubciu. Fajna forma kartki.
    Uściski ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowa i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trapezowa forma kartki, pięknie zakomponowana bardzo mi się podoba. Mistrzowskie kolorowanie stempelków.
    Pozdrawiam i życzę wielu radości w 2020 roku oraz sporo czasu na twórcze działania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się zdążyłaś jeszcze z karteczką na moją zabawę. perełki są więc wytyczne spełnione.'
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie Piękne karteczki,ze tylko robić. Jaką radość muszą dawać tym co je otrzymali. Taka robota od serca. 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje dziwne karteczki :) i jeszcze z kocurkiem! mrauuuu
    Ewcia dziękuję za rok wspólnego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskakujesz pomysłami, podziwiam taką "dziwność"!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska, jak zawsze! I nieustannie - kocham Twoje kolorowanie <3
    Mam kilka petitów, drwali i zwierzątka, to jedne z moich pierwszych digisów, a nigdy ich nie użyłam. Dziwne. Muszę to zmienić w końcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka i bardzo bardzo ..... dziwna.:)

    OdpowiedzUsuń