grubasek

środa, 11 grudnia 2019

Dwa maluchy

Witajcie!

Pamiętacie zawieszkę bombkowa, która zrobiłam na live 
z Ulcią K.?
Dorobiłam jej jeszcze dwie małe zawieszki
- takie już bardziej moje :-D




Te piękne ptaszyny(i poprzedni aniołek) od Ewinki- dziękuję!

Świrowe live'y są super- zapraszam serdecznie!

Buziaki

PS Dzis miałam taki dzień, że.....szkoda gadać..."są takie dni w tygodniu, że nic się nie układa......." Dżentelmeństwo jednego z kierowców niemalże skończyło się czołówką, chyba Pan Bóg nade mną czuwał....

11 komentarzy:

  1. maluchy bardzo udane :) Ewciu nawet najgorszy dzień się w końcu kończy :) oddychaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze że jesteś cała :) cudne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wkomponowałaś ptaszorki :-)Jutro będzie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności 😍
    Trudy dnia powszedniego nie są mi obce...
    Dziękować Bogu,że czuwał nad Tobą ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech dobrze ze czuwa 👍☺️ A zawieszki urocze 😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszły Tobie te zawieszki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, pięknie bombeczki wyszły <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne maluszki, bombeczki są śliczne, a dzisiaj już jest lepiej niż wczoraj:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, fantastyczne zawieszki.
    To, co się dzieje na drogach jest coraz bardziej przerażające,
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zawieszki, życzę Ci bezpiecznych dróg :)

    OdpowiedzUsuń