grubasek

czwartek, 5 grudnia 2019

Stempelkowo

Witajcie!

Jeśli ktoś długo śledzi mojego bloga, to wie, że lubię stempelkowe kartki..i tusze distress.

Kupiłam niedawno stempelki poppystamp i juz czas było je wypróbować. Może machnę więcej, zobaczymy. Ten super skrzat to dodatek do jakiejś angielskiej gazety scrapbookingowej.


Dorzucam karteczkę do zjawisk atmosferycznych- u mnie tylko sypie śnieg, ale na niektórych pracach i deszcz, i słońce, i chmury- brawo!!!!

Buziaki!

PS Schodzą do mnie zawieszki!!! Od Ani Iwańskiej otwarłam od razu, ale na drugi dzień dostałam paczuszkę od Agatki Baran z adnotacją, abym otworzyła w mikołajki i....kolejne paczuszki od Eluni i Ewci  także czekają;-D 

22 komentarze:

  1. Świetny ten stempelek .
    No to będziesz miała extra Mikołaja w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny skrzacik i ażurkowa rameczka :-)
    Już nie mogę się doczekać zdjęcia Twojej choinki - będzie bajeczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gnomek jest uroczy :) ale masz Mikołaja w tym roku !!! cos mi się wydaje, ze choinke szybciej ubierzesz w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten skrzacik, a cała kartka bardzo dobrze wygląda na tym czarnym tle.
    Dużo Mikołajów w tym roku przybędzie😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha to jutro wielkie otwarcie 👍😊 czekamy na relacje 😂 A skrzat cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z krasnalem magiczna! Ta jego minka jest urocza :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie radosny Mikołajowy dzień! Śliczna ta karteczka 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka Ewuś :) no to jutro szybciutko otwieraj i nam tutaj opowiedz jakie wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę lubisz stemplowe kartki, Ewciu? Nie wiedziałam:)
    A na poważnie - kartka super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny skacik, karteczka cudowna i pięknie pomalowana.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te skrzaty! Kartka super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale superaśny gnom !!!
    Cała kompozycja super Ewuniu 😊
    Ostatnio mnie zafiksowało na kolorowanie,uczę się 😉
    Pozdrowionka 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka, super skrzat i śliczna sówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż jestem ciekawa całej tej pięknej ilości zawieszek, pochwal się koniecznie :)
    A skrzat piękny, ale ma świetny czerwony nochal :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna karteczka. Pomalowane stempelki w Twoim wykonaniu są pełne uroku. Ja mam pół szuflady stempelków ale jakoś mało używam. Z angielskich gazet również (czasem taką gazetę sprezentuje mi koleżanka tam mieszkająca.) Moje zawieszki są u Uli i niedługo przywędrują do Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesoła karteczka powstała :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawna świąteczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wesoła i świąteczna karteczka, stempelek świetny i fajnie pokolorowany :)

    OdpowiedzUsuń