grubasek

sobota, 28 grudnia 2019

Świrowa wymianka

Witajcie, Kochani!
Jestem tak gruba, że zacznę się toczyć....
Wpadłam dziś tylko z wymianką świrową.
Do paczuszki wrzucaliśmy zawieszkę lub ozdobę świąteczną, karteczkę i czekoladę.
Otrzymałam przesyłkę od Violusi



Ja swoją posłałam do Martusi Madej, a że jeszcze urodziny miała, to ciut więcej :-D


Jak widać, u mnie magnoliowo...:-D

Pozdrawiam cieplutko i spadam SIĘ OGARNIAĆ!(mam w plecy 4 zabawy :-()

PS Doszły wreszcie(wysłane prawie 2 tyg. temu!!!!!!!!!!!) zawieszki od Violusi- to ostatnia partia, gdyz pierwsza dostałam dawno temu:-D



PS II Już zawieszone:-D

PS Doszły jeszcze cudne karteczki: Ewinko, Atramk- dziękuję!!!



12 komentarzy:

  1. Rewelacyjna Wymianka Ewus, Twoje magnolie sa cudowne, jak i zawieszki krzyzykowe od Violi :) minionek mnie rozbawił ponownie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Mnie też Minionek rozbawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale . No slyszałam , że był mega problem z paczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale się obdarowałyście! pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna wymianka Ewuniu, piękne podarki. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uff, ile nerwow nas to kosztowalo, ech, no cudnie, ze doszla :), z przyjemnoscią wyszywalam zawieszki dla Ciebie Ewus :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś nie wierzę w to Twoje toczenie się :P Jeszcze raz dziękuję za cudowny prezent świąteczno urodzinowy ;*

    OdpowiedzUsuń