grubasek

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Kilka słów

Kochane moje, zmogła mnie choroba- chyba grypa, choć nie mam pewności.
Niewiele robię, więc i nie pokazuję.

1)zapisałam się na wyzwanie- 12 dni z digiskami do some odd girl, więc zdychająca koloruję- dobrze, że można zamieścić sam pokolorowany digisek a nie gotową pracę....


2)Z moimi psiapsiółkami przeprowadziłam warsztaty - zrobiłyśmy karteczkę z distressowym tłem

Już 2 osoby pytały o te warsztaty- dziewczyny, to jest tak, że robimy sobie na fejsie takie prywatne "lajwy" ;-D Może kiedyś, jak się podszkolimy, zrobimy ogólnodostępne, bo na razie to np. moje mało profesjonalne. Poza tym, jeśli ktoś jest na fejsie, to naprawdę jest mnóstwo warsztatów on-line z najlepszymi scraperkami :-D

Buziaki i trzymajcie kciuki, żeby do jutra mi przeszło!

PS Dziewuszki kochane biorące udział w  wyzwaniu 11- postaram się jutro powrzucać Wasze prace;-/

10 komentarzy:

  1. Śliczniutkie kolorowanki, ale kartka rewelacyjna!!!
    Nie daj się chorobie. Dużo zdrowia i czasu na tworzenie 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te białe włosy:) Fajnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu! Życzę Ci Zdrówka, Lisiczka jest Cudowna, Piękne kolory dobrałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie pokolorowane stempelki!! Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka Ewuniu życzę a efekt kolejnych warsztatów rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko do zdrowia, Ewuniu. A Twoje kolorowanki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. będą piękne karteczki z tych kolorowanek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie miałam pisać, że powinnaś prowadzić warsztaty kolorowania! Marzą mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń