grubasek

piątek, 14 grudnia 2018

Warsztaty online ze Scrap Butikiem


Pewnie niektóre z Was są ciekawe moich wrażeń związanych z warsztatem online, który odbył się wczoraj wieczorem na "fejsie". Już opowiadam!:-D

Ale od początku. Na facebooku Martusia Borowska wypatrzyła warsztaty online ze stempelkami Magnolii. Ja je po prostu uwielbiam i....nie mogłam się oprzeć!
Oprócz warsztatów otrzymałyśmy tez kit-y. Co znalazło się w zestawie? 2 stempelki, trochę papierów świątecznych pociętych w kwadraty, 2 craftowe bazy, koroneczkę, wstążeczkę, perełki, jakieś ozdóbki, scrapki.... Powiem szczerze, że z tych materiałów dałoby się spokojnie zrobić 2 prace, choć ja ciut dodałam ze swoich zasobów. Zresztą trochę materiałów zostało.

Sam warsztat polegał na kolorowaniu stempli i tu bardzo podobało mi się, że Małgosia pokazała kolorowanie copikami i akwarelami, początkujący mieli szansę załapać podstawy kolorowania stempli;
 a także na zrobieniu warstwowych karteczek. I tu jestem po prostu oczarowana- wydawało mi się, że robię warstwowe kartki... Otóż moje, przy tych Małgosinych są płaskie ;-D

Baaardzo mi się to spodobało i na pewno będę takie prawdziwie warstwowe karteczki robić!
Ta część warsztatów zainspirowała mnie na długo.
Dziewuszki, serdecznie polecam warsztaty z Magnoliami- wspaniała zabawa i mnóstwo podpowiedzi, co zrobić, żeby karteczka była wyjątkowa:-D (Małgosia obiecała, że będą jeszcze warsztaty z magnoliami i ja już nie mogę się doczekać!)

A oto moje tworki








Buziam i piszcie koniecznie, jak Wam się podobają takie prace?!

18 komentarzy:

  1. jeny Ewcia obie są rewelacyjne, jakbym musiała to bym wybrała te drugą ale to z lubowści do dzinsu :) Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotki jak się patrzy :) cudowne kolorowanie , błyskotki i te warstwy , ja uwielbiam puchate karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! uwielbiam takie puchate 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, no cudne po prostu.
    Mam nadzieję, że zdrowie powraca.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko patrząc na twe prace az się chce kolorować ...cieszę się że jesteś happy ;) I na minę Cię nie dałam;)...Z chęcią się kiedyś też podczepie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Niesamowite dzieła sztuki Ewciu ! Brawa 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej Hubciu cudne!!!Ogromnie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Prześliczne są te Twoje prace, I pięknie kolory dobrałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie rewelacja!!! Działaj, bo świetnie się prezentują Twoje karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne są, te stempelki mnie oczarowały a kolorowanie rewelacja .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile warstw..., fantastyczne karteczki Ewuniu, a ta z okienkiem - prawdzie cudo.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne warstwowce !!! A magnolijki urocze i pięknie pokolorowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne Hubciu. Kolory cudne! Dziewczynki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są! Chętnie bym się nauczyła takie robić. I już chyba Ci to pisałam kiedyś - jak bosko kolorujesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu obie cudowne nie będę wybrać bo śnieg bardzo bardzo mi się podoba ,a Twoje kolorowanie to wiśienka na torcie.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń