grubasek

sobota, 29 grudnia 2018

Lift do Inki

Na grudzień wybrałam sobie karteczkę, którą zaproponowała Inka. Uwielbiam te papierowe, kolorowe słomki! Rzadko ich używam, ale każda praca z nimi bardzo mi się  podobała.

Oryginał wygląda tak:



Mój lift, który jest dość wierny, prezentuje się tak:




Cały czas marzyłam, aby porobić zimowe prace z różem i....chyba tak naprawdę dopiero teraz się udało. Chyba, że zaliczę magnoliowa szopkę, bo tam różu sporo.....

Zabawa TUTAJ     Inko, dziękuję za zabawę!

Buziam!

PS Doszła dziś karteczka od Agulka- dziękuję serdecznie! Dziewuszki, obcykam w  wolnym czasie karteczki, bo chyba nie każdej z Was podziękowałam! Zrzucam to na karb zmęczenia i przeziębienia(katar mam taki, że ledwo na oczy widzę)

12 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszedł lift tej karteczki. Obie są piękne.
    Wszystkiego najlepszego na nadchodzący Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lift wyszedł cudownie! Wszystkiego co najlepsze na nadchodzący 2019 rok! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie :-) Muszę sobie zakupić takie słomki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) ja też robiłam już Świąteczne w różu, wygladają fajnie :) Ewciu na ten Nowy rok najlepsze życzenia i niech ten kater już sobie pójdzie w siną dal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny lift, Ewciu.
    Wracaj szybko do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna karteczka Ewuniu, piękna jest w tym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta choineczka! Zdrówka Hubciu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki śliczne. Bardzo podoba mi się pomysł z tymi rureczkami z papieru.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy z papierowymi rurkami ze sklepu nie pracowałam, tylko z tymi z papierowej wikliny. Twoja praca Ewo śliczność !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią oddamy słomki papierowe za darmo w celach DIY. Jeżeli Pani albo ktokolwiek inny jest zainteresowany zapraszamy do kontaktu. Niestety część słomek papierowych nie nadaje się do sprzedaży ze względu na delikatne rozklejenie czy błędy nadruku i z chęcią oddamy za koszty przesyłki. Każde rozwiązanie jest lepsze i bardziej ekologiczne od przekazania ich do utylizacji.

    OdpowiedzUsuń