grubasek

niedziela, 23 grudnia 2018

Moje marzenie !


Kochane!
Dzięki Wam udało się! Stanęła choineczka- 100% rękodzieło. 
Do zawieszek dołączyłam jeszcze Wasze szydełkowe tworki i karczochy, bo zawieszek, mimo że jest ich dużo, to jednak niewystarczająco(tył choinki uboższy ;-D)


Dziękuję z całego serca wszystkim tym, którzy się przyczynili do jej powstania. Choineczka nie jest duża(160cm), ale postawiłam na stole i ...jestem zachwycona!



Kochane- wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się świąt!
Niech będą wesołe, rodzinne i smaczne :-D (I jeszcze życzę pod choinką choć jednego prezentu przydasiowego :-D)

Buziaki!



27 komentarzy:

  1. Cudna! Cieszę się, Ewciu, że Twoje marzenie się spełniło.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się, śliczna choinka! Wesołych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu piękną masz choinkę. Wspaniałe sa Dziewczyny,że pomogły spełnić Twoje marzenie.
    Wesołych Świąt 🌲🌲🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!
    Wesołych Świąt Hubciu!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna choineczka , zdrowych i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna choineczka, w przyszłym roku też taką zrobię :D Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuś! Cudna jest :) Mówiłam, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna choinka! Ja nie krzyżykująca, gdyby to mógł być haft matematyczny, to mogłabym coś zrobić ;-) Radosnych świąt Ewciu, niech Ci chociaż jedna magnolijka trafi się pod choinką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza aż dech zapiera ile różności rękodzielniczych na niej:)Święta przy takiej choince muszą być piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna choinka! Ewuniu, wesołych świąt i samych dobrych, spokojnych chwil w te święta i w nadchodzącym 2019! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna choinka :) Zdrowych, wesołych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna choinka Ewuniu. z okazji imienin serdeczne życzenia zdrówka, szczęścia i radości oraz wesołych , cieplutkich, rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!!! Ciesze sie bardzo ze marzenie sie spełniło :) radosnego swietowania raz jeszcze !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech Wigilia i Święta Bożego Narodzenia

    upłyną Wam spokojnie i radośnie,

    aby marzenia zmieniły się w rzeczywistość,

    a rzeczywistość przerosła oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Choinka wyszła przepięknie!!! Cudownych Świąt, pomyślności w Nowym roku oraz spełnienia marzeń z okazji imienin :DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu cudownych rodzinnych Świąt i pod choinką samych przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknego świętowania w ten magiczny czas :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu cieszę się że udało się spełnić Twoje marzenie, choinka jest przepiekna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie choineczka wygląda :) U mnie pod choinką nie zabrakło prezentów przydasiowych :) Wszystkiego dobrego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponująca choinka!
    Poświątecznie Ewuś wszystkiego wspaniałego:))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna, pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna choineczka! Życzę Ci żeby za rok liczba ozdób podwoiła się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ulcia, a doszła karteczka i zawieszka ode mnie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandro- doszła! Dziękuję serdecznie, tak mi się wydawało, że nie wszystkim podziękowałam...:-( przepraszam! najgorsze, że wszystko powiesiłam i nie porobiłam zdjęć, co od kogo. Skapnęłam się dopiero na koniec- jak ostatnie przyszły:-( Serdecznie dziękuję za pamięć!

      Usuń