grubasek

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Na chwilkę

Kochane Wy moje!

Nie mogę się wychorować, jestem tak słaba, że ledwo wchodzę na 1 piętro. Głowa mnie boli tak, że nie mogę się skupić. Dopóki łykam leki, w miarę ok, ale jak tylko zapomnę- wszystko wraca.
W związku z tym chyba jednak pójdę jutro do lekarza....

Dziś tylko breloczek do pokazania- dla córci mojej kumpeli :-D





I jeszcze apel do krzyżykujących! Jeśli któraś z Was posiada jakąś zbędną zawieszkę haftowaną xxx, to ja baaaardzo chętnie przygarnę!!! Mam już obiecane od Uleńki K. i Violuśki oraz kilkanaście cudeniek od Was z zeszłego roku i znów będę tworzyła choineczkę z xxx :-D
Uwaga- może być używana, jeśli Wam się znudziła :-D

Buziam!

18 komentarzy:

  1. Zdrowiej nam kochana bo pusto bez Twoich wieści na liście czytelniczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Zdrówka Ci życzę, Jak choroba nie przechodzi , to najlepiej idź do lekarza, A Breloczek jest Super - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam 12 gotowych i robie kolejne :) buziam i zdrowiej nam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka haftów bombek, ale nie są zrobione na zawieszki. Chętnie się podzielę 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, ja jestem takie beztalencie xxx, że jestem niesamowicie łakome na krzyżyki! Byłoby super!

      Usuń
    2. Odezwałam się na maila 😉

      Usuń
  5. Breloczek super.Idź dziewczyno do lekarza bo to nie żarty i żeby Cię święta nie zastały chorą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Breloczek ekstra. Zdrówka życze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka Ewuniu życzę. Mysle że Twoja xxx choinka będzie cudna. Namawiam za złapanie za igiełkę. Krzyżyki naprawdę nie są trudna a małe wzorki się bardzo przyjemnie wyszywa, i co najważniejsze można to robić w łóżku :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, koniecznie idź do lekarza, bo coś za długo to trwa.
    Breloczek jest cudowny.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy breloczek:) Gdybyś na przyszły rok zamierzała nową edycję"Kolorowy zawrót głowy zrobić, to ja jestem chętna,jeśli nie byłyby to wyłacznie kartki, w tym tylko jedno zadanie zrobiłam. Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasa chorych Cię wzywa Ewciu. Breloczek śliczny uwielbiam te Twoje kurczonki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka wspaniale się prezentuje!
    Ewcia, zapominasz, że dbanie o siebie to przede wszystkim dbanie o najbliższych.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. O krzyzykowych zamieszkach pamietam Ewcia:) a Twoja praca swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brelok super!! Twoje malunki podziwiam od dawna, ale ciekawi mnie fakt jak i czym jest zabezpieczony??
    dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu pokolorowany i skurczony stempelek smaruję glossy accent i zostawiam do wyschnięcia:-D

      Usuń
  14. Ewuś, zdrowia dużo a breloczek śliczny 😊

    OdpowiedzUsuń