grubasek

środa, 19 grudnia 2018

Wymianka

Kochane!

Chciałabym Wam pokazać efekt wymianki zorganizowanej przez Ulcię K.

Moją parką była Agnieszka. A oto jest wspaniały prezent



Niestety zdjęcie jak zdjęcie, nie oddaje uroku tych wszystkich cudowności!

Jeśli jestescie ciekawe, co ja  wysłałam lub chcecie obejrzeć lepsze zdjęcia Agnieszki tworków, zajrzyjcie do mojej parki TUTAJ

Aguś, w tym miejscu jeszcze raz dziękuję za cudną paczuchę!
A Ulci za zorganizowanie tej super wymianki!

========================

Tymczasem dziękuję za cudne imieninowe prezenty od Violi, Bożki i Alinki- ojej, kiedy ja to wszystko sfotografuję?

14 komentarzy:

  1. Pięknie wymieniłyście się :) widziałam u Agi ;) Ewuś dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Ale Super wymianka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciki dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny prezent :)
    Zdrowych, pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałaś cudną niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe niespodzianki.:) Musiałaś być bardzo grzeczna Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu ja też bardzo, bardzo się cieszę z tej wymianki :) już Ci dziękowałam, ale jeszcze raz buziole kochana :) I super, ze Tobie też sprawiłam radochę :)

    OdpowiedzUsuń