grubasek

czwartek, 29 listopada 2018

Kolejna zabawa

...tym razem do Ewinki.

Uwierzycie, że stempelki (te 3) kolorowałam 3 godziny?- farby akwarelowe

Mam ostatnio hopla na punkcie firmy magnolia. mam trochę stempelków, kilka wykrojników i stwierdziłam, że będę się starać robić karteczki 100% firmowe...hahahaha.........
U Ewinki cięcie gięcie bardzo sympatyczne TUTAJ



I moja magnoliowa "kreacja"




Oczywiście nie mogę odżałować, że nie widać brokatu:-(, na żywo ładniejsza!

Mam nadzieję, że podzielicie moją miłość do magnolijek,
buziaki!


14 komentarzy:

  1. Umarłam i jestem w zimowym raju.

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA!!! Stempelki śliczne i wspaniale pokolorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) podoba mi się zimowy nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ośnieżony płotek i choinki :-) Cudna karteczka świąteczna powstała :-)
    magnolijki też lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka ciekawe co Mikołaj w worku niesie przez tą ośnieżoną leśną dróżkę:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Bardzo Śliczna karteczka karteczka - pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna świąteczna kartka. Prawie czuć tą zimę z kartki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całą pewnością mogę uwierzyć, że tyle czasu spędziłaś nad tymi obrazkami.
    Malowanki wyszły przecudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło ,nie miałabym cierpliwośći do takiego malowania tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity efekt, jestem oczarowana!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń