grubasek

sobota, 24 listopada 2018

odkurzam kredki

A jakie? Akwarelowe!Przyznaję, że nie miałam do nich serca, ale odkąd dostałam te od Uli, sytuacja się zmieniła. Tak sobie patrzę na moje prace i rzeczywiście królują markery, czasami kredki prismacolor a akwarelki (kredki i farby) poszły w odstawkę.

Wczoraj na warsztacie zabawa do Ani i jej bingo



Z bingo znajdziecie: biały, zielony, gałązka świerkowa oraz cytat/sentencja.

Wykorzystałam ulubiony stempelek od MAGUDY - świąteczną Spuchlinkę z prezentem


Czy Wy też nadganiacie zabawy czy może byłyście na tyle mądre, że wzięłyście sobie na głowę tylko tyle, ile można wyrobić? ;-D

Buziam sobotnio!


15 komentarzy:

  1. Ale fajniutka:)i karteczka i panieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszła!!
    ja tam za malowanie sie nie tykam, bo wychodzi mi to jak przedszkolakowi;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, podziwiam Twój kunszt kolorowania - karteczka jest cudna.
    Ja wzięłam tylko tyle zabaw, w ilu jestem w stanie w ciągu miesiąca się wyrobić w miarę bezproblemowo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Prześliczna karteczka , Masz talent do malowania i nie ważne czym, Wszystko Ci Pięknie wychodzi - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! Czy to kredkami, czy markerami - malujesz Hubciu rewelacyjnie!
    Z zabawami to ja zawsze ostrożnie. Nigdy nie jestem pewna czy dam radę.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto ja ostatnio nic nie robię tylko nadganiam zabawy i prawie co dzień wstawiam posta, żeby wyrobic się w czasie z pokazywaniem. W przyszłym roku musze się ograniczyć :)
    Karteczka super, świetnie kolorujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zmalowałaś Spuchlinkę :-) Ja mam ograniczony zasób markerów i łączę najczęściej je z akwarelkowymi kredkami. Mój grudniownik leży odłogiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko nie nadążam za Twoim nadganianiem . Nie było mnie tylko 3 dni a tu się dzieje!!
    Ewa super karteczka na Listopadowe Bingo. I aż mi się wierzyć nie chce, że to kolorowane akwarelkami jest . No jesteś mistrzem w tej technice.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń