grubasek

poniedziałek, 19 listopada 2018

To było spotkanie!

Chciałabym dziś napisać kilka słów o pozytywnej stronie FB :-)

Otóż właśnie tam przeniosłyśmy naszą blogową zażyłość, my czyli ja, Ulcia i Violuśka.
 Z Ulcią udało mi się już spotkać(namówiłam ją na warsztaty kolorowania w Krakowie z Anią Soprano), natomiast Viola niestety mieszka daleko. Prawie codziennie "gadamy" na messengerze, radzimy się w sprawach rękodzielniczych i nie tylko. To wspaniałe mieć koło siebie, choć wirtualnie, takie wspaniałe duszyczki :-D

Namówiłyśmy ostatnio nasza Ulcię- świetną w mediach- żeby co nieco pokazała nam na livie:-D

To było wyzwanie! Omówiłyśmy, co każda ma przygotować i o wyznaczonej porze zaczęłyśmy naszą wspólną zabawę. Może to i nie to samo, co na żywo, ale....zawsze coś!

Pod okiem Uli stworzyłam taką oto bombkę(firma artistiko- super!)


Jest tu masa brokatu, ale nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia!


Każda nasza praca jest inna- mam nadzieję, że dziewczyny dadzą radę i zamieszczą dziś swoje bombeczki!

Dziewuszki, jeszcze raz dziękuję serdecznie za wspaniałą zabawę!!!

Buziaki

PS Przybyło niekończących się kartek- zajrzyjcie- banerek prawy górny róg na moim blogu ;-D)

17 komentarzy:

  1. Prześliczna praca,chyba nastała moda na serducha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna!!! Przepięknie ozdobiona :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! A ja tak się opieram przed FB... chyba się złamię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna bombka wyszła, śliczna - jedyna i niepowtarzalna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu! Bardzo Piękna Bombeczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. No!!! I widzisz, jak pięknie wyszło :) ja dzisiaj swojej nie pokażę... to był wspaniale spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca!!! Fajnie tak wspólnie tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta bombeczka. Fajne takie warsztaty on line :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Macie swietne pomysły Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania owocują najpiękniejszymi pracami, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne twórcze spotkanie, przed chwilką pokazałam moją światu :) Ty się szykuj na kolejne Ewcia :) Buziam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wirtualne spotkanie, efekt piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna i do tego zrobiona w doborowym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każde spotkanie jest dobre jeżeli sprawia radość a do tego są świetne jego efekty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na taki prv-live, bombka wyszła super!

    OdpowiedzUsuń