grubasek

wtorek, 27 listopada 2018

Takiej na pewno nie było

Kochane!
Padam na ryj....skończyłam właśnie pracę do pracy i naukę z Hubisiem:-(

Wczoraj zrobiłam nietypową jak na mnie karteczkę.
Dostałam od kumpeli, która wyczaiła na bazarku, wykrojniki. Były używane i nie mam pojęcia, co to? Nie znam takiej firmy, może to china, china. Kumpela wie, jak uwielbiam wszelkie lale bez buziek...tak....uwielbiam, ale stemple! Nie jestem fanką takich "gotowców", choć mam aniołki do składania:-D. Postanowiłam jednak włączyć element od siebie- kolorystyczny.

Powstało takie oto "dzieło"


Karteczkę posyłam na wyzwanie TUTAJ


Buziam Was cieplutko!






13 komentarzy:

  1. Ewuniu! Wspaniała karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna, wykrojnik czy stempelek, Ty Ewuniu wszystkie świetnie wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowce czy nie ale kartka wyszła super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo stempelki i kolorowanki to Twoja miłość ale te wycinankowe dzieciaki też są super !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka wyszła :) taka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka!!! Lalki wyglądają fantastycznie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, świetna kartka. Nietypowa jak na Ciebie, ale cudowna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka :D Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń