grubasek

poniedziałek, 12 listopada 2018

Eksplozja kolorów!

Witajcie! Chciałam Wam pokazać karteczkę, którą zajmowałam się wczoraj(pomiędzy sprawdzaniem zeszytów;-)). Jak mam wolną chwilę z kawusią przed komputerem, zdarza mi się przeglądać zabawy proponowane na blogach. Jak tylko zobaczyłam ten moodboard,


zapragnęłam pracy z żywymi kolorami, jakąś taką energetyczną!
Pomysł zjawił się od razu, bo jest związany z moimi ostatnimi zakupami magnolii - cyrk!
Szczerze mówiąc, jakoś nie do końca przepadam za clownami i cyrkiem, ale ostatnio na pewne sprawy zaczęłam patrzeć od zupełnie innej strony. Stąd clowny, pierroty, colombiny dostały ode mnie bilet wstępu ;-D A oto karteczka



na zdjęciu poniżej trochę lepiej widać , jak lśni - sporo tu brokatu, cracle accent i glossy :-D


kilka detali



Jeszcze szybkie zdjątko na to, co w tej kartce uwielbiam


składa się na płasko!!!!!!!!!!!!!

Ale to nie wszystko- tak karteczka prezentuje się wieczorem(na górze położone są światełka)





                Zgłaszam pracę do Lemomcrafta TUTAJ i zapraszam do wspólnej zabawy!


buziaki!



20 komentarzy:

  1. Przepiękna, barwna, błyszcząca i prZestrzenna - to wszystko uwielbiam :) A jaka profesjonalna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób taką w tematyce świątecznej, cudnie będzie wyglądać taka oświetlona w świąteczny wieczór :-) Tematyka cyrkowa idealna w dziecięcych pracach, ale i dorosłe osoby byłyby nią zachwycone ! Wszak życie w naszym kraju ciągle przypomina cyrk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita karteczka Ewuniu, a podświetlona to dopiero cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czary, hokus-pokus... jak w cyrku:) Przepiękna Hubciu.
    Ja cyrk uwielbiam! Pamiętam z dzieciństwa te ogromne namioty, występy koni, słoni i lwów. To było przeżycie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA , BARWNA I BŁYSZCZĄCA

    OdpowiedzUsuń
  6. Magia. No czysta magia i ja jestem zaczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita kartka. Podziwiam za tworzenie tych przestrzennych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zjawiskowa karteczka! Brawo Hubciu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, wspaniałe wyszła a efekt świetlny rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Cudowna karteczka, ładne ma kolory - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. No to masz za ta kartkę podium na bank - stawiam na I miejsce !! A to zdjęcie z lampkami jest obłędne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca,super wyszła chyba się nie zgłoszę na to wyzwanie nie umiem pracować z tak ostrymi kolorami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzostwo Ewus! Chylę czoła !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak fajnie kolorowo i radośnie :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń